سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در میدان هفت تیر پایتخت برگزار می‌شود


سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در میدان هفت تیر پایتخت برگزار می‌شود

تهران - ایرنا- آیین عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در میدان هفت تیر با مشارکت شهرداری های مناطق 6،7 و هیئت های مذهبی پایتخت فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ این آیین چهارشنبه(فردا) از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

«سمیه حاجوی» شهردار منطقه ۷ تهران، در این باره گفت:‌ آماده سازی برگزاری مراسم در خیابان های ضلع شرقی میدان هفت تیر از سوی این منطقه انجام می شود.

وی افزود:‌ مرمت عمرانی معابر منتهی به میدان، نظافت، رنگ آمیزی، شست و شو، لایروبی انهار، نصب بنر اطلاع رسانی زمان و مکان این مراسم و همچنین راهنمایی شهروندان در خصوص محدودیت های ترافیکی، نصب داربست، امحاء برچسب و تبلیغات غیرمجاز، اجرای عملیات پوشاننده و شستشوی جداره های شهری در این محدوده اجرا می شود.

حاجوی تاکید کرد که محدودیت های ترافیکی در میدان هفت تیر از بامداد چهارشنبه تا ساعت ۱۳ در برخی از محورهای شرقی میدان هفت تیر اجرا می شود و با نصب بنر در معابر فرعی و اصلی به شهروندان در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

شهردار درباره محدودیت ترافیکی اعمال شده، عنوان کرد: ورودی میدان هفت تیر از خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان زهره تا میدان هفت تیر و همچنین کوچه های شاهرخ، آذری، عبدالکریم، شریعتی و خیابان بهار شیراز به سمت میدان هفت تیر تا پایان مراسم مسدود خواهند بود.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم «بدرقه فاطمیه_ تجمع بزرگ عزاداران حضرت زهرا(س)» توسط ناحیه مقاومت شهید مطهری روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان نامجو با سخنرانی سید امیر عبدالمالکی و مداحی برادران سلمانی، اشرفی و یعقوبیان به مناسبت سوگواری شهادت بانوی اسلام حضرت فاطمه الزهراء (س) است.

میدان هفت تیر، یکی از میدان‌های مهم شهر تهران است که در محدوده مرکز شهر و در منطقه ۷ جای گرفته‌است؛ این میدان از سمت جنوب با خیابان‌های شهید مفتح و کریمخان زند و از سمت شمال با خیابان شهید مفتح، بهار شیراز و بزرگراه مدرس در پیوند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط