2 شهرک صنعتی توسط بخش خصوصی در بستان آباد ایجاد می‌شود


2 شهرک صنعتی توسط بخش خصوصی در بستان آباد ایجاد می‌شود

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان بستان آباد از ایجاد شهرک شیرینی و شهرک فولادی در این شهرستان توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: با راه اندازی این 2 شهرک شاهد اشتغالزایی فراگیر در منطقه خواهیم بود.

سید علی موسوی حسینی روز سه شنبه در جلسه نشست بررسی طرح جامع توسعه شهرستان بستان آباد اظهار کرد: حضور مدیران کل و مسوولان استانی در پای کار و حمایت از پروژه های بخش خصوصی در این شهرستان زمینه توسعه را در این منطقه سرعت خواهد بخشید.

وی در این جلسه ورود جدی معین های اجرای این طرح از جمله بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای فرمان امام (ره) را خواستار شد و افزود: در این شهرستان شهرک های صنعتی با حضور بخش خصوصی در حال شکل گیری است که در این زمینه حمایت های لازم از سوی دستگاههای مرتبط را می طلبد.

موسوی در این جلسه از تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران شهرستان بستان آباد نیز خبر داد و گفت: سد کلقان ظرفیت مناسبی برای حل مشکل آب شرب و صنعت شهرستان بستان آباد می باشد که نیازمند تخصیص اعتبارات لازم برای انتقال آن هستیم.

وی از اقدام ۲۵ دهیاری در شهرستان بستان آباد برای سرمایه گذاری در حوزه تولید برق در روستاها خبر داد و افزود: با افتتاح این طرح ها برای هر دهیاری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد زایی ماهانه خواهد داشت.

وی تداخل حریم بستان آباد با تبریز را مشکل چندین ساله شهرستان عنوان کرد و حل هر چه سریعتر آن را خواستار شد.

امروز نشست توسعه پایدار آذربایجان شرقی با محور طرح جامعه توسعه بستان آباد برگزار شد.

بستان‌آباد به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کشور برای ارتقای شاخص‌های توسعه در مدت ۵ سال آتی انتخاب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟