ارسال کمک‌های غیرنقدی فولاد هرمزگان به سیل در دو مرحله


ارسال کمک‌های غیرنقدی فولاد هرمزگان به سیل در دو مرحله

کمکهای فولاد هرمزگان در راه مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان ارسال شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان می باشد و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم .

وی با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان گفت: طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط با این حوادث داشتیم ، آمادگی خود را برای کمک رسانی به هم استانی های عزیز در شرق استان اعلام کردیم. در همین مورد کمک‌های غیر نقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.

صفریان افزود: یک محموله از کمک‌های ارسالی به ارزش ٥٠٠میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان و یک محموله شامل ١٦عدد کانکس به ارزش یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذیربط استان هرمزگان به این مناطق ارسال شد .

صفریان خاطرنشان کرد: کانکس‌های تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل گردید که از این تعداد کانکس، ٦ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.

ارسال کمک‌های غیرنقدی فولاد هرمزگان به سیل در دو مرحله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل