الریان 0 - 5 استقلال/ صعود مقتدرانه استقلال به لیگ قهرمانان آسیا


الریان 0 - 5 استقلال/ صعود مقتدرانه استقلال به لیگ قهرمانان آسیا

تیمهای استقلال و الریان از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند.

تیمهای استقلال و الریان از ساعت 18:45 به مصاف هم رفتند.

به گزارش وب‌سایت نود، دو تیم در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند. استقلال با برتری پر گل مقابل الریان قطر مجوز حضور در مرحله گروهی را به دست آورد.

الریان: فهد یونس، گابریل مرکادو، جایک لی، موافق اواد، محمد جوما، دام ترائوره، فرانک کوم، عبدالعزیز حاتم، احمد السید، یاسین براهیمی و رودریگو تاباتا

استقلال: سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، مسعود ریگی(80- آرش رضاوند)، شیخ دیاباته(88- مرتضی تبریزی) و مهدی قائدی(73- ارسلان مطهری)

دقایق حساس:

دقیقه 5: ضربه فرشید باقری در اختیار دروازه‌بان الریان قرار گرفت.

(گل اول استقلال) دقیقه 8: توپ برگشتی روی ضربه ایستگاهی وریا غفوری را دیاباته وارد دروازه کرد.

دقیقه 10: ضربه سر تاباتا را حسینی با یک شیرجه عالی دفع کرد.

دقیقه 24: ارسال بسیار خوب قائدی و ضربه سر خطرناک دیاباته با فاصله کم از بالای دروازه الریان به بیرون رفت.

(گل دوم استقلال) دقیقه 39: روی یک ضد حمله سریع، دیاباته سانتر کوتاهی برای قائدی کرد و این مهاجم کوتاه قد با یک ضربه سر استادانه گل دوم را به ثمر رساند.

(گل سوم استقلال) دقیقه 48: ارسال از چپ میلیچ برای دیاباته را مدافع الریان با اشتباه دفع کرد تا قائدی فرصت طلب ابن فرصت را به زیبایی تبدیل به گل سوم استقلال کند.

دقیقه 53: شوت از راه دور بازیکن الریان از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 67: ارسال از راست تاباتا را حسینی با خروج به موقع مشت کرد تا توپ از منطقه خطر استقلال دور شود.

دقیقه 72: با اعلام خطای دیاباته روی بازیکن الریان از سوی داور، حاتم چسبیده به محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه کاشته شد که توپ با برخورد به سر مدافع میلیچ از محوطه جریمه استقلال دور شد.

دقیقه 78: شوت سنگین بازیکن الریان از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

(گل چهارم استقلال) دقیقه 83: ارسال از راست غفوری، با کنترل توپ ارسلان مطهری و ضربه تمام کننده او همراه بود تا گل چهارم استقلال به ثمر برسد.

(گل پنجم استقلال) دقیقه 90: ارسال از راست رضاوند، مطهری را در محوطه جریمه الریان صاحب فرصت کرد تا این بازیکن با یک ضربه زیبا گل پنجم استقلال را به ثمر برساند.

استقلال در اولین بازی خود با تصمیم AFC به جای میزبانی در تهران در دبی با الکویت کویت دیدار کرد و با نتیجه 3 بر صفر به برتری دست یافت. شاگردان فرهاد مجیدی با این دو پیروزی راهی مرحله گروهی شد، جایی که باید در گروه A با تیم‌های الشرطه عراق، الوحده امارات و برنده پلی‌آف بین الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان رقابت کنند.

2051

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام