پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند


پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به مناطق کمتر برخوردار استان می‌کند.

پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند

حامد بهرامیان، مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در ایام دهه فجر اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به محلات کمتر برخوردار شهرستان هرسین می‌کند.
وی به اعزام 9 پزشک متخصص اشاره کرد و افزود: در راستای یاد شده 9 پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و آنژیوگرافی، اطفال، نفرولوژی، گوارش و کبد، متخصص زنان، داخلی، مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
بهرامیان تصریح کرد: تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود و داروی نسخ پزشکان اعزامی رایگان است.
مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: با داروخانه‌های سطح شهرستان هرسین در راستای یاد شده هماهنگی لازم به‌عمل آمده است.
وی در پایان به اعزام چند پزشک عمومی و متخصص به این مناطق برای خدمت‌رسانی در این ایام اشاره کرد و افزود: هر ماهه 16 تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان کرمانشاه به‌منظور خدمت‌رسانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!