حضور فرزند آیت الله حکیم بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش


حضور  فرزند آیت الله حکیم بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش

کرمان - ایرنا - فرزند آیت الله شهید حکیم به همراه خانواده خود امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یکهزار و 112 شهید آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر حکیم فرزند آیت الله شهید سید محمد باقر حکیم به همراه خانواده خود بر سر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش حاضر شد و قرائت فاتحه داشت.

همچنین ضمن شستشوی سنگ مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با گلاب و نثار گل و فاتحه با روح مطهر سردار دلها عهد اخوتی دیگر بست.

حجت الاسلام حکیم پیشتر در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کرده بود.

همچنین امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سیل عاشقان به سردار دلها بر مزار وی حضور یافتند و ضمن قرائت قاتحه به نوحه سرایی و مرثیه سرایی پرداختند.

از روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ارادتمندان به این سردار شهید حضور گسترده‌ای را برمزار وی داشته اند.

امروز همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) این حضور مردم پر رنگ تر و پر شور تر بود.

با حضور عزاداران و عاشقان سردار دلها نوحه خوانی مرثیه خوانی و مصیبت در رسای حضرت فاطمه(س) و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در فضای گلزار شهدای شهر کرمان طنین انداز شده و حال هوای دیگری به شهر کرمان داده است.

حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک شهرستان رابر از توابع استان کرمان متولد شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.
وی در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.
حاج قاسم به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد.
سردار سلیمانی نقش مهمی در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته‌است.
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی