دختران قایقران ساوجی چشم انتظار حمایت های مالی هستند


دختران قایقران ساوجی چشم انتظار حمایت های مالی هستند

ساوه - ایرنا- رئیس هیات قایقرانی ساوه با بیان اینکه تیم بانوان شهرداری برای حضور در مسابقات لیگ مقدماتی دراگون بوت کشور با مشکلات مالی مواجه است، از صاحبان صنایع، مسئولان و حامیان مالی این شهرستان درخواست کمک کرد.

«فهیمه حسینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تیم قایقرانی دراگون بوت بانوان ساوه همراه با ۲۱ تیم از استانهای کشور از روز بیستم اسفند در لیگ مقدماتی ایران باید حضور یابد.

وی اظهار داشت: اکنون شرایط تیم قایقرانی دراگون بوت ساوه به گونه ای است که حتی توانایی تامین پاروی استاندارد، لباس و هزینه ورودی به مسابقات را ندارد.
حسینی با بیان اینکه بانوان قایقران ساوجی ظرفیت کسب مقام و مدال در مسابقات کشوری را دارند، افزود: هر شرکت یا برندی که از این تیم حمایت کند، قطعا بازخورد مثبت آن را می بیند و متضرر نخواهند شد.
به گفته او، اکنون قیمت هر پاروی استاندارد حدود هشت میلیون ریال است و در مجموع به ۱۶ پارو به تعداد نفرات نیاز داریم که از شرایط وضع شده برای حضور در مسابقات است.
وی اظهار داشت: پارسال در حالی با عنوان تیم شهرداری ساوه در مسابقات دراگون بوت کشور به میزبانی بوشهر شرکت کردیم که هزینه تهیه لباس را خود ورزشکاران تامین کردند اما امسال خانواده بانوان قایقران اعلام کردند که با توجه به وضعیت اقتصادی توان تامین چنین هزینه هایی را ندارند.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان ساوه گفت: برای مسابقات کشوری تهران با احتساب همه بانوان قایقران، مربیان و سرپرست ۲۰ نفر را تحت عنوان تیم شهرداری اعزام خواهیم کرد.
حسینی گفت: تاکنون از بانوان قایقران ساوجی ۲ تن به تیم ملی دعوت شدند و پارسال هم یکی از آنها در قالب تیم ایران در رقابتهای جهانی مجارستان شرکت کرد.
شهرستان ساوه دارای ۷۲ باشگاه و ۳۷ هیات ورزشی است و اکنون نیز در رشته های تیمی دارای ۲ تیم فوتبال و فوتسال در جام آزادگان و لیگ برتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی