لشکرهای سردار سلیمانی تا پشت سیم خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند


لشکرهای سردار سلیمانی تا پشت سیم خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند

گروه اجتماعی - مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه نابودی داعش و امنیت منطقه را ثمره لشکرهای مقاومت سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی بسیج عراق و سوریه را تشکیل داد و این لشکرها امروز تا پشت سیم‌خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند.

لشکرهای سردار سلیمانی تا پشت سیم خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ سردار محمدعلی حق‌بین، مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران امشب، 9 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای گرانقدر منطقه سرپل شرقی رودسر که در مسجد امام حسین(ع) این منطقه برگزار شد، امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و اظهار کرد:‌ جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که برای دفاع از کیان اسلام و کشور از جان خود می گذرند.

وی با بیان اینکه داعش آمده بود تا به هر قیمتی کشور و ملت ما را بشکند،‌ افزود: شهدایی که پشت سر سردار سلیمانی حرکت کردند به دشمن اجازه ندادند امنیت کشور را به خطر بیاندازد. رزمندگان مدافع حرم این شهر و سایر شهرها و استان‌ها در کنار رزمندگان و سربازان سایر کشورها قرار گرفتند و جبهه مقاومت را ایجاد کردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه نابودی داعش و امنیت منطقه را ثمره لشکرهای مقاومت سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی بسیج عراق و سوریه را تشکیل داد و این لشکرها امروز تا پشت سیم‌خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند.

حق‌بین با اشاره به حضور فرماندهان و مستشاران ایرانی در سوریه و عراق در جنگ مقابل داعش، اضافه کرد: مدافعان حرم الگوی مقاومت ملت‌ها هستند و مردم منطقه ایستادگی در برابر دشمن را از سردار سلیمانی‌ها یاد گرفتند و خودشان کشورشان را از لوث وجود جنایتکاران مورد حمایت آمریکا و اسرائیل پاک کردند.

وی با بیان اینکه عراق و سوریه پایگاه داعش برای رسیدن به ایران بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و بینش الهی خویش فرمان حضور رزمندگان ایران در عراق و سوریه را صادر فرمودند، این در حالی است که داعش نیمی از دمشق را تصرف کرده بود و کسی جرات حضور در سوریه را نداشت،‌ اما سربازان قاسم سلیمانی به دستور رهبری برای امنیت ملت ایران و مسلمانان منطقه حرکت کردند و دشمن را از بین بردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت را بزرگترین مدال برای سردار سلیمانی دانست و یادآور شد:‌ حق این سردار بزرگ و رشید اسلام نبود که در مقامی به غیر از مقام شهید خدا را ملاقات کند،‌ زیرا سردار سلیمانی الگوی اخلاق و اخلاص بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی و همه شهدا تبعیت محض از ولایت داشتند، گفت:‌ سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و عاقبت به خیری را در ولایتمداری می‌دانست. متاسفانه برخی از مسئولان خارج از چارچوب نظام و ولایت سخن می‌گویند و امر ولایت را رعایت نمی‌کنند.

حق‌بین از کاندیداهای انتخاباتی خواست اخلاق را از سردار سلیمانی الگو بگیرند و تاکید کرد: اخلاق سردار سلیمانی موجب شد خداوند محبتش را در قلوب همه مردم قرار دهد و مراسم تشییع ایشان در تاریخ بی‌نظیر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...