مرکز خرید مبنا کرج


مرکز خرید مبنا که در مهرشهر کرج واقع شده است یکی از مراکز لوکس و گران قیمت استان البرز می باشد . این مرکز خرید با هدف لوکس سازی و فروش انواع برندهای معتبر جهان برای طبقه ی خاصی از اقشار جامعه طراحی شده است. نمای زیبا، مصالح درجه یک، چیدمان دکوراسیون داخلی خاص، وجود […] نوشته مرکز خرید مبنا کرج اولین بار در جامع ترین پایگاه گردشگری و معرفی جاهای...

مرکز خرید مبنا که در مهرشهر کرج واقع شده است یکی از مراکز لوکس و گران قیمت استان البرز می باشد . این مرکز خرید با هدف لوکس سازی و فروش انواع برندهای معتبر جهان برای طبقه ی خاصی از اقشار جامعه طراحی شده است. نمای زیبا، مصالح درجه یک، چیدمان دکوراسیون داخلی خاص، وجود دکوری ها و تزئینات لوکس از جمله لوستر های ناب و … از دیگر ویژگی های این پاساژ بشمار می آید.مجتمع تجاری مبنا در زمینی به مساحت ۲,۴۰۰ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۱۳,۵۰۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث شده است. این مجتمع یک مجموعه تجاری-مسکونی بشمار می رود، طبقات منفی پارکینگ هستند و طبقات از همکف به بالا تجاری و بعد مسکونی می باشند. مجتمع مبنا کرج دارای برترین برندها و معتبرترین مارک های جهان است که در فروشگاه های آن می توانید اجناس اورجینال را به وفور بیابید، رنج قیمتی یک برند اصل در دسته ی گران قیمت ها قرار می گیرد.

مرکز خرید مبنا کرج

مرکز خرید مبنا مهرشهر در قسمت تجاری خود حدود ۱۰۰ واحد فعال دارد، یکی از بهترین ویژگی های این مرکز تعدد اصناف و قابلیت خرید خانواده هاست،در این مرکزشما می توانید انواع پوشاک بانوان و آقایان از مجلسی و اداری تا راحتی، فروش آلات موسیقی، کیف و کفش، شیرینی و شکلات، محصولات دامپزشکی، پوشاک بچگانه، محصولات کودک، محصولات ورزشی از اسپرت تا سوارکاری و … را خریداری کنید .

پاساژ مبنای کرج در بخش خدمات رفاهی خود برای رفاه حال خریداران و گردشگران خدماتی از جمله : دارای سیستم اعلام و اطفای حرق، دارای سیستم تهویه مطبوع، نورپردازی داخلی و خارجی، استفاده از متریال با کیفیت، دارای آسانسور و پله برقی، تاسیسات مرکزی، رستوران و کافی شاپ، اطلاعات و نگهبانی، سیستم کنترل دوربین های دیجیتالی و … را ارائه می دهد.

مرکز خرید مبنا کرج

نحوه دسترسی به مرکز خرید مبنا کرج

آدرس: استان البرز، مهرشهر کرج، بلوار شهرداری، خیابان صد و یازده، مرکز تجاری مبنا کرج
مرکز خرید مبنا در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ آماده‌ی خدمات رسانی است.

مرکز خرید مبنا کرج

مرکز خرید مبنا کرج

مرکز خرید مبنا کرج

مرکز خرید مبنا کرج

مرکز خرید مبنا کرج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر