توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه یکی از دغدغه های مسوولین ورزشی است


توجه به آسیب های  اجتماعی در جامعه یکی از دغدغه های مسوولین ورزشی است

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نخستین گردهمایی نواب رییس هیات های کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان گفت : توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه یکی از دغدغه های مسوولین ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نخستین گردهمایی نواب رییس بانوان هیات های کونگ فو و ورزشهای رزمی سراسر کشور که در رشت برگزار شد با اشاره به سخنان رییس فدراسیون کونگ فو در خصوص اهمیت پرداختن به مباحث مربوط به تحکیم خانواده و همچنین ورزش،گفت : دغدغه ی همه ی مسوولین ورزشی توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه و لزوم فعالیت بیشتر در زمینه های تحکیم خانواده ،توجه به مسایل مربوط به جوانان و گسترش ورزش در بین بانوان و خانواده است.

وی با بیان اینکه توجه به شور و نشاط اجتماعی نیز در دستور کار مسوولان ورزشی قرار دارد ،افزود : پرداختن به ورزش و اشاعه ی آن در بین اقشار مختلف جامعه و ورزش همگانی می تواند کمک شایانی به شور و نشاط اجتماعی داشته باشد .

بخشی ادامه داد : فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بنا به وظایف ذاتی خود زیر مجموعه هایی را دارد که هر کدام می تواند به عنوان یک هیات تاثیر گذار باشند و جز هیات های پر کار محسوب می شوند و به جهت تنوع زیر شاخه های مربوط رسالت سنگینی را بر عهده دارند .

بخشی خاطر نشان کرد : در وضعیتی قرار داریم که برخی از کشورها سیاه نمایی در خصوص ایران انجام می دهند که کشور ما امنیتش به گونه ای است که نمی تواند مسابقات بین المللی برگزار کند اما اگر به تاریخچه ی ورزش در جهان نگاه کنیم می بینیم که بسیاری از رویدادهای بزرگ ورزشی در جنگ کشورها برگزار شده اما وقتی در زمینه ی ایران بحثی در میگیرد تلاش در تضعیف و سیاه نمایی اوضاع کشورمان دارند.

وی افزود : تمام تلاش ما در استانها این است که بتوانیم مسابقاتی در سطح های بالا داشته باشیم.

بخشی با اشاره به درپیش بودن مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو در روزهای آتی گفت : 18 کشور در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

بخشی خاطر نشان کرد : زیر ساخت های خوبی برای انجام این مسابقات ایجاد شده است که می تواند در آینده نیز برای میزبانی سایر رشته های ورزشی استفاده گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی