هاشمی نسب: سپاهان مدعی اول قهرمانی است


هاشمی نسب: سپاهان مدعی اول قهرمانی است

بانک ورزش - مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و نسبت به نیم‌فصل نخست سه...

بانک ورزش - مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و نسبت به نیم‌فصل نخست سه بازیکن به تیم اضافه شدند و وضعیت خوبی داریم. زمان خوبی برای هماهنگی تیم نداشتیم، اما راضی بودیم و با توجه به عقب افتادن بازی‌مان برابر استقلال شرایط خوبی داریم.

وی در مورد دلیل عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری و ماجرای محرومیت فرشاد احمدزاده گفت: ما ساعت پنج جلسه فنی داشتیم و قرار بود این نشست زودتر برگزار شود. در هر صورت با توجه به جلسه فنی نکونام خیلی عذر خواهی کرد و نتوانست در این نشست شرکت کند. در مورد احمدزاده هم در حیطه کاری من نیست که صحبت کنم. مدیریت و سرپرست باشگاه صحبت کنند، بهتر است. من در این رابطه اطلاع زیادی ندارم.

مربی تیم فولاد درباره محرومان و تیم فولاد برای دیدار با سپاهان گفت: محمد قاسمی‌نژاد، یکی از بازیکنان خوب ما مصدوم و آبشک محروم است. ایوب والی نیز سرما خورده و تمرین نکرده است. او با صلاح‌دید دکتر تمرین نکرد، ولی برای بازی آماده است. با توجه به اینکه سپاهان مدعی اول قهرمانی است امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. در رابطه با قضاوت داور هم موعود بنیادی‌فر یکی از داورهای بین‌المللی است و امیدوارم یک قضاوت بین‌المللی داشته باشد. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و هر تیمی مستحق برد بود، پیروز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند