دسته‌روی کارکنان شهرداری بابل در ساعت اداری


دسته‌روی کارکنان شهرداری بابل در ساعت اداری

ساری - ایرنا - دسته‎روی کارکنان شهرداری بابل در ساعت کاری امروز پنجشنبه به بهانه مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آن هم یک روز پس از این مناسبت حاشیه ساز شد و مراجعه‌کنندگان به این دستگاه را به زحمت انداخت.

دسته روی امروز که از شهرداری بابل آغاز شد و تا آستانه امامزاده قاسم (ع) این شهر ادامه داشت ، بسیاری از شهروندان و ارباب رجوع را که برای انجام کارهای اداری به شهرداری مراجعه کرده بودند با عدم حضور مسئولان و کارشناسان مربوطه مواجه و گله مند کرد.

این شهروندان معتقد بودند این دسته روی می توانست در روز گذشته همزمان با شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) که تعطیل رسمی بود انجام و یا اینکه امروز به بعد از ساعت اداری موکول شود تا ارباب رجوع در شهرداری منتظر و معطل نمانند.

جواد بیژنی عضو شورای شهر و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابل هم در واکنش به این دسته روی در پست اینستاگرامی انتقاد خود را از این حرکت شهرداری اعلام کرد و نوشت : سعی کردم طی مدت فعالیتم در شورا ، انتقاداتم از شهرداران و سرپرستان شهرداری از سر حب و بغض نباشد و تلاشم براین بود تا از ترس حملات مختلف خود سانسوری نکنم.

وی افزود : با اینکه قابل پیش بینی بود و عده ای برچسب دین ستیزی رو برای الصاق آماده کرده اند ولی بعید می دانم مرجع تقلیدی باشد که دسته روی مدیران و کارمندان یک اداره برای عزای اهل بیت را وسط ساعت اداری و خارج از محیط اداره حرام نداند.

این عضو شورای شهر بابل نوشت : برای همین پیش از اجرای برنامه دسته روی نظرم را به متولیان انتقال دادم با اینکه امکان برگزاری این مراسم در روز تعطیل شهادت حضرت فاطمه(س) و حتی عصر روز غیر تعطیل هم وجود داشت تصمیم سازان ترجیح دادند که این طوری پیش برود.

وی ادامه داد: دوستانی که از احکام شرعی مطلع ترند اگر نظرم اشتباه است لطف کنند اصلاح کنند.

مراسم دسته روی کارکنان شهرداری بابل در ساعت اداری با سخنران امام جمعه این شهرستان در آستانه امامزاده قاسم(ع) پایان یافت.

حجت الاسلام حسن روحانی در سخنرانی خود از شهرداری بابل به خاطر این که " برای اولین بار دست به این اقدام فرهنگی زده اند " قدردانی کرد.

وی گفت : برای زنده نگه داشتن اسلام نیاز به اینگونه اقدامات فرهنگی است و شهرداری نباید تنها به طرح های عمرانی و خدماتی خلاصه شود بلکه اقدامات فرهنگی و مذهبی هم از ضروریات است.

او ادامه داد : اقدام خوب شهرداری بابل می تواند برای دیگر دستگاه ها هم یک الگو باشد و آنان هم این اقدامات را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها