روستایی: تلاش می‌کنم خودم را به کادر فنی ثابت کنم


روستایی: تلاش می‌کنم خودم را به کادر فنی ثابت کنم

امیر روستایی گفت: با آمدن دو مهاجم جدید کارم برای فیکس بازی کردن سخت شده اما همه تلاشم را می‌کنم که ..

مهاجم جوان سرخپوشان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. کادر فنی جدید هم به تیم اضافه شده‌اند و از روز اول با تلاش زیاد در حال کمک به تیم هستند. اعضای کادر فنی از همه بازیکنان شناخت کافی دارند. آقای مطهری و آقای فنایی در پیکان مربی من بودند و از این نظر برای من خیلی خوب است. خود آقا یحیی هم به پدیده شخصیت داده بود و در تمرینات خیلی چیزها از او یاد می‌گیریم.

او ادامه داد: خوشبختانه بازی مقابل تراکتور را هم بردیم و شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم. کادر فنی فقط چند جلسه با ما کار کرده بود اما دیدید که بازی پرسپولیس چقدر تغییر کرده بود. با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم ان‌شاءالله در بازی شنبه مقابل نفت آبادان هم سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

روستایی درباره جذب دو مهاجم جدید و سخت شدن رقابت در خط حمله پرسپولیس گفت: بله طبیعی است که کار همه ما سخت می‌شود. همان اولی که به پرسپولیس آمدم می‌دانستم چقدر کار سختی برای بازی کردن دارم ولی همیشه تلاشم را کرده‌ام که خود را به کادر فنی ثابت کنم. در نیم‌فصل اول هم کالدرون به من اعتماد کرد و در چند بازی به میدان رفتم اما بخاطر اردوهای تیم ملی امید سایر بازی‌ها را از دست دادم و کمی شرایطم سخت شد اما الان دیگر اردوی تیم ملی هم نیست و می‌توانم به طور کامل تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و امیدوارم بتوانم خود را به کادر فنی ثابت کنم و برای تیمم گل هم بزنم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.

روستایی درباره نتایج تیم ملی امید هم گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داشتیم. من در مسابقات مقدماتی در جاکارتا فیکس بودم و نمی‌دانم به چه دلیلی در تایلند بازی نکردم. حرف برای گفتن زیاد است اما به نظرم ارزشی ندارد که بخواهم به کسی بی‌احترامی کنم و برای همه اعضای کادر فنی تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان