اجرای 500 عنوان برنامه در مساجد خراسان جنوبی/ اعزام کاروان سفیران انقلاب به نقاط مختلف استان


اجرای 500 عنوان برنامه در مساجد خراسان جنوبی/ اعزام کاروان سفیران انقلاب به نقاط مختلف استان

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری خراسان جنوبی با اشاره به اجرای 500 عنوان برنامه در مساجد استان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: 15 کاروان سفیران انقلاب به مدارس و نقاط محروم استان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (8 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه امام راحل با ایمان به خدا و مردم و اعتقاد راسخ در هدف توانست انقلاب اسلامی را مدیریت و به پیروزی برساند، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی با دستاوردهای فراوان با قدرت مسیر خود را ادامه می دهد.

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: مساجد بهترین مکان برای تشریح دستاوردهای انقلاب است و دشمن نیز از جریان سازی بودن مساجد هراس دارد.

حجت الاسلام سبزه کار از اجرای 500 عنوان برنامه در مساجد خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: طرح « 10 شب 10 مسجد» در شهرستان های مختلف استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر 15 کاروان سفیران انقلاب در قالب طرح «پیوند مدرسه- مسجد و منزل » به مدارس و نقاط محروم استان اعزام خواهند شد، ادامه داد: جشن انقلاب 17 بهمن در روستای مرکه شهر درح برگزار می شود.

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از ارسال کاروان تجهیزات نور به 22 کانون فرهنگی و هنری در استان خبر داد و بیان کرد: اعتبار این تجهیزات (صندلی، میز اداری، قفسه، کتاب، قرآن) 300 میلیون ریال است.

حجت الاسلام سبزه کار به برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: همچنین برگزاری جشنواره هنری ادبی سردار آسمانی در بخش‌های عکس، فیلم، دلنوشته، نقاشی، سرود و شعر ویژه این ایام پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه طرح تلاوت نور با حضور قاری کشوری در کانون شهید مطهری بیرجند برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی در کانون های فرهنگی هنری، تبیین گام دوم انقلاب، پرسمان با موضوع «مدگرایی و هویت ملی»، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب، مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه عکس، نشست های قصه گویی، ختم قرآن و صلوات هدیه به سردار دلها از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه فجر است.

مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره مجازی کودکانه «فهما» با محوریت انقلاب به روایت کودکان در دهه فجر، تصریح کرد: این جشنواره برای رده سنی هفت تا 12 سال برگزار می‌شود و مهلت ارسال اثر به این جشنواره نیز تا ۳۰ مهرماه است.

وی اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های خوشنویسی، قصه گویی، نقاشی، سرود، شعر، نقالی و پرده خوانی با موضوعات یاد شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...