کمپ اسکی در ارتفاعات عینالی تبریز احداث می‌شود


کمپ اسکی در ارتفاعات عینالی تبریز احداث می‌شود

تبریز- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با اشاره به آب و هوای کوهستانی منطقه گفت: به دنبال افتتاح کمپ اسکی روی برف و چمن در ارتفاعات عینالی هستیم.

حبیب مقصودی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در فصل زمستان افزود: با همکاری و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با سازمان توسعه عینالی شهرداری تبریز در نظر داریم پیست اسکی که در فصل سرما، روی برف و در فصل گرما، روی چمن باشد، افتتاح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره وری مناسب از امکانات موجود، این طرح به دست کارشناسان هیات اسکی استان سپرده شده تا در این زمینه بررسی های لازم را انجام دهند و در صورت موافقت در اسرع وقت به افتتاح آن اقدام خواهیم کرد.

مقصودی با اشاره به بحث مالی این طرح اظهار کرد: در نظر داریم پس از موافقت کارشناسان امر از حضور و حمایت مالی بخش خصوصی در افتتاح و تجهیز این کمپ بهره ببریم که در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تعداد سالن های ورزشی فعال در شهرستان تبریز عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان تبریز ۳۰ سالن ورزشی دارد که در ۲ نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر در خدمت ورزشکاران آقا و خانم می باشد.

وی ادامه داد: در ضمن ۲ سالن ورزشی دیگر به ترتیب در خیابان میرداماد و رسالت با پیشرفت ۷۰ درصدی در دست تکمیل شدن است تا سرانه ورزشی شهرستان افزایش یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است