زخمی شدن 11 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی + فیلم


زخمی شدن 11 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی + فیلم

رکنا: نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی، 11 نمازگزار فلسطینی را زخمی و سه تن را نیز دستگیر کردند.

ببه گزارش رکنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هزاران فلسطینی بامداد امروز (جمعه) برای اقامه نماز صبح در مسجد الاقصی حضور یافتند و نیروهای امنیتی در پی حضور نمازگزاران به مسجد الاقصی یورش بردند تا مانع برگزاری هرگونه تظاهرات اعتراضی پس از اقامه نماز شوند.

نظامیان اشغالگر به سوی نمازگزاران که هنگام خروج از مسجد الاقصی شعار «الله اکبر» و «خون و جانمان را فدایت می کنیم ای مسجد الاقصی» سر می دادند، با گلوله های پلاستیکی تیراندازی کردند که در این بین ۱۰ تن از آنان از جمله یک تن از ناحیه سر هدف قرار گرفت.

سرزمین های اشغالی از روز سه‌شنبه در پی رونمایی طرح موسوم به معامله ترامپ از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شاهد اعتراض‌های گسترده و درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینی هاست.

«دونالد ترامپ» روز سه‌شنبه همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و طرح سازش خود موسوم به معامله قرن را اعلام کرد.

وی اعلام کرد که شهر قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند.

طرح معامله قرن خواستار چشم‌ پوشی پناهندگان فلسطینی ساکن کشورهای عربی به ویژه لبنان از حق بازگشت به سرزمین خود است؛ طرحی که بر خلاف مفاد قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل است .

این طرح هم چنین در پی الحاق قدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش العالم، به دنبال انتشار معامله قرن بسیاری از شخصیت ها، مقام های سیاسی و دینی سراسر جهان به ویژه مسلمانان معامله قرن را محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !