رقابت 64 راس اسب در روز دوم هفته دوازدهم مسابقات اسبدوانی گنبد


مسابقات این روز در مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد...


مسابقات این روز در مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست، اسب‌های یسناشورجه ، آلرا و دنیاعباسی به ترتیب عناوین اول تا سوم را در گروه اسب‌های ترکمن سه ساله کلاس Maiden کسب کردند.

کورس دوم مخصوص اسب‌های دوخون سه ساله کلاس Maiden بود که با قهرمانی اسب بن‌تانیش به پایان رسید و اسب‌های جاستین‌فای و تای‌لان به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ در دور سوم برگزار شد که در آن اسب بن‌دایان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و عنوان نخست را از آن خود کرد، اسب اس ای فرمول دوم شد و هج شن به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

اسب تاوانورا قهرمان دور چهارم در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۳ شد و در پی او اسب‌های بابوی و من‌بولت به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اسب‌های اف ۱۴، ریو کومو و بتو۲ به ترتیب عناوین اول تا سوم کورس پنجم این مسابقات را در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ کسب کردند و در کورس ششم که مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden بود، اسب‌های عروس گنبد، سالارخان و گلدن‌آی حائز مقام های اول تا سوم شدند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در آخرین دور مسابقات روز دوم هفته دوازدهم اسبدوانی کورس زمستان گنبد، شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۲ بودند که با قهرمانی اسب هج‌کروز به پایان رسید و اسب‌های ریوسانگ و واویلا دوم و سوم شدند.

در پایان مسابقات امروز مبلغ یک میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب‌های برتر تعلق گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی