زنم سرد مزاج است


زنم سرد مزاج است،چرا بعضی زنان سرد مزاج هستند؟ اگر چه سایر معیارهای مرا دارد اما زنم در رابطه زناشویی سرد است و میلی به نزدیکی با من ندارد، برای درمان سردمزاجی همسرم چه کنم



زنم سرد مزاج است

زنم سرد مزاج است
زنم سرد مزاج است
زنم سرد مزاج است،چرا بعضی زنان سرد مزاج هستند؟ اگر چه سایر معیارهای مرا دارد اما زنم در رابطه زناشویی سرد است و میلی به نزدیکی با من ندارد، برای درمان سردمزاجی همسرم چه کنم

دلایل بی میلی جنسی زنان را بشناسید

میل جنسی تابع عوامل زیادی است ، لازم است بدانید این میل در همه افراد در وضعیت یکسانی نبوده و بسته به شرایط مختلف تغییر می کند

وقتی رابطه زناشویی باعث سرد مزاجی زنان می شود

رفتارهای همسر قبل از رابطه زناشویی حین نزدیکی و بعد از رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد، مردان تصور می کنند میل جنسی زنان باید همانند آنها باشد یا انتظار دارند همسر آنها رفتارهایی مشابه بازیگران فیلم پورن داشته باشند در حالی که فرآیند جنسی زنان کاملا متفاوت است .
پیشنوازی برای زنان اهمیت زیادی دارد، اینرا بدانید اکثر زنان بیش از آنکه از دخول لذت ببرند از پیشنوازی و معاشقه لذت می برند، به همین دلیل باید نخست برای نزدیکی آماده شوند پس مدت زمان معاشقه حداقل باید 20 دقیقه باشد تا تحریک جنسی روی دهد، در همان فرآیند معاشقه می توانید متوجه شوید که چه زمانی همسر شما برای دخول آماده است
بیشتر بخوانید: نحوه پیش نوازی
عدم توجه مرد به فانتزی های جنسی زن می تواند باعث کاهش میل جنسی در زن شود، مردی که فقط به خواسته های خود اهمیت می دهد و بعد از ارضا شدن، پشتش را کرده و می خوابد نمی تواند انتظار داشته باشد تا همسر او گرم مزاج باشد، همانطور که پیشنوازی برای زنان اهمیت دارد رفتار های مرد بعد از رابطه جنسی نیز برای زنان اهمیت زیادی دارد.

ارگاسم نشدن از عوامل سردمزاجی زنان است

زنم سرد مزاج است
وقتی زنی در رابطه زناشویی لذت نبرده و به ارگاسم نرسد، رابطه زناشویی همانند یک فعالیت ورزشی برای او بوده بنابراین کم کم نسبت به آن بی میل می شود، لازم است تا در رابطه زناشویی نخست زن ارضا شود و سپس مرد .
گاهی وقتها اختلالات جنسی مردان باعث می شود تا در ارضا کردن همسر خود نا توان باشند، مسائلی نظیر زود انزالی یا اختلال نعوظ از شایع ترین اختلالات جنسی در مردان می باشد که بر سردمزاجی زنان هم تاثیر دارد

درد وناراحتی حین نزدیکی

درد کشیدن لذت بخش نیست، زنانی که حین نزدیکی دچار اسپاسم شده و در واژن احساس درد و سوزش می کنند، تمایل کمی نسبت هب تکرار این تجربه دارند و در صورت عدم درمان نسبت به رابطه زناشویی سرد می شوند.

خواسته های جنسی متفاوت

لازم است تا هم زن هم مرد از رابطه زناشویی لذت ببرند، برخی مردان فانتزیهای جنسی دارند که فقط خود از آن لذت میبرند و همسر آنها لذتی از آن نمی برد نظیر رابطه مقعدی،رابطه جنسی خشن،رابطه دهانی، ازشایع ترین خواسته های جنسی مردان هستند که برخی زنان نسبت به آنها احساس رضایت ندارند.

عدم رضایت از ظاهر و اندام

زنم سرد مزاج است
هنگامی که مردی به همسر خود می گوید اندام تو مورد علاقه من نیست ( تو چاقی، تو لاغری و ...) یا تصویر ذهنی زنی از اندام خود مورد رضایت خود نیست، باعث می شود تا آن زن از برهنه شدن دوری کند چرا که اعتماد به نفس خود را از دست داده است این احساس می تواند باعث شود تا از برقراری رابطه زناشویی دوری کند، یا وقتی اندام جنسی زنان دیگر ( در فیلم های پورن) مشاهده می کند و با شکل واژن خود مقایسه می کند و می بیند که متفاوت است نزد خود می گوید نکند همسر من از اندام من خوشش نیاید، این افکار می تواند کم کم باعث کم شدن علاقه به رابطه زناشویی شود.

عواملی روانی وجسمانی که باعث سرد مزاجی زنان می شوند

علاوه بر آمادگی جسمانی برای فعالیت جنسی ، آمادگی روحی و روانی هم ضرورت دارد

مشکلات روحی و روانی

هنگامی که ذهن زن و مرد درگیر مسائل و مشکلات روزمره بوده یا چالشی برای وی اتفاق افتاده که ذهن او را درگیر کرده و باعث استرس و اضطراب شده ، در چنین شرایط آمادگی لازم برای تحریک شدن و رابطه زناشویی فراهم نمی باشد، اما یک تفاوت دیگر زنان با مردان در اینست که مردان می توانند در چنین شرایطی هم رابطه جنسی برقرار کنند ولی در زنان اینگونه نیست

تغییرات هورمونی

هورمونها نقش مهمی در رفتارها و امیال ما دارند، برخی مواقع عواملی هستند که باعث تغییرات هورمونی در بدن می شوند، که این تغییرات می توانند بر میل جنسی و ... تاثیر داشته باشند، از آنجا که تغییرات هورمونی در بدن زنان زیاد روی می دهد بنابراین روند تغییرات میل جنسی در زنان بیشتر از مردان می باشد، بعنوان مثال در نزدیکی قاعدگی ممکن است تغییرات هورمونی باعث شود تا زنان میل جنسی بیشتری پیدا کنند و بر عکس در زمانهای دیگر کمتر شود همچنین عوارض مصرف برخی داروها می تواند بر هورمونها تاثیر گذاشته و بر میل جنسی تاثیر داشته باشد.

تاثیر مصرف سیگار،قلیان و مشروب بر سردمزاجی زنان

زنم سرد مزاج است
این روزها قلیان کشیدن در دختران جوان متاسفانه رایج شده، اکثرا بر این باور هستند که ضرر قلیان کمتر از سیگار کشیدن است این در حالیست که قلیان عوارض بیشتری داشته که از جمله کاهش میل جنسی است از طرف دیگر مصرف مشروبات الکلی نیز بر سردمزاجی زنان و مردان تاثیرگذار است .

تغییر میل جنسی فصلی

تغییر فصل نیز می تواتند بر میل جنسی تاثیر بگذارد، بنابراین اگر خانمی به صورت دوره ای دچار سرد مزاجی می شود باید بررسی کند این اتفاق در فصل خاصی روی می دهد؟

برداشت نادرست از سرد مزاجی و بی میلی جنسی زنان

اختلاف در میل جنسی به منزله سرد مزاجی یا گرم مزاجی یکی از طرفین نیست، ممکن است فردی هفته ای دو مرتبه میل به رابطه جنسی داشته باشد و فردی دیگر روزی دو مرتبه ، این اختلاف در مزاج جنسی به منزله سرد بودن آن فردی که میل کمتری دارد نیست، هفته ای دو مرتبه میل به رابطه زناشویی را طبیعی می دانند و کمتر از آنرا غیر طبیعی، بنا براین اگر احساس می کنید زن شما سرد مزاج است، نخست بیاد بررسی کنید آیا همسر شما بطور کلی میل به رابطه زناشویی ندارد ؟ یا اینکه خواسته شما بیش از خواسته های ایشان است ؟
زن سردمزاج، میل به برقراری رابطه زناشویی ندارد، یعنی همان هفته ای دو مرتبه هم اگر رابطه نداشته باشد وی تحت فشار نخواهد بود .

آیا سردمزاجی زنان درمان دارد؟

تشخیص اینکه زنی سرد مزاج است، با همسر یا خود شخص نیست، در واقع درمانگر جنسی ( سکستراپیست )با بررسی عوامل درج شده در این مقاله از سایت تنظیم خانواده، می تواند تشخیص دهد فردی سردمزاج است یا خیر، زمانی که علت مشخص شود می توان آنرا درمان کرد، ضمن آنکه برخی افراد بدون مراجعه به متخصص با مشاهده تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی، تصمیم به خود درمانی گرفته و اقدام به مصرف برخی داروهای توصیه شده در تبلیغات می کنند، این اقدام آنها میتواند باعث وابستگی فرد به آن دارو شده و بیش از پیش به مشکل دامن زده شود، از طرف دیگر مصرف این داروها عوارض زیادی بهمراه دارد
مقاله از تنظیم خانواده

زنم سرد مزاج است

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

زنم سرد مزاج است زنم سرد مزاج است




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل