دومین باخت والیبالیست‌های نوجوان شهرداری ارومیه در لیگ برتر


دومین باخت والیبالیست‌های نوجوان شهرداری ارومیه در لیگ برتر

ارومیه- ایرنا- رییس هیات والیبال ارومیه گفت: تیم نوجوانان شهرداری، عصر روز گذشته در سومین دیدار از مرحله دوم لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر یک مغلوب همنام گنبدی خود شد.

پیمان رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که در سالن شهید اردهال کاشان برگزار شد، والیبالیست‌های نوجوانان شهرداری ارومیه تنها ست دوم این دیدار را با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کردند ولی ست‌های اول ،سوم و چهارم این دیدار را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ و ۲۶ بر ۲۴ واگذار کردند.

وی بیان کرد: در این دیدار درخشش «امید حسنی» ملی‌پوش ساحلی باز ارومیه‌ای و «مبین نصری» که در ۲ پست دریافت قدرتی و قطر پاسور هنرنمایی کردند، مورد توجه و تشویق کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاگردان کارگرپیشه در تیم نوجوانان شهرداری ارومیه که طی ۲ روز گذشته یک باخت و یک شکست کسب کردند، عصر امروز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۱۹ به مصاف سایپا تهران می‌روند و در صورت پیروزی راهی دیدارهای مرحله نیمه نهایی می شوند.

رییس هیات والیبال ارومیه گفت: در گروه "الف" پیکان تهران، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه و پیام خراسان و در گروه "ب" شهرداری ورامین، سایپا تهران، کاله آمل و راه یاب ملل مریوان به ترتیب تیم‌های اول تا چهارم گروه خود هستند و امروز جمعه به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند تا چهره چهار تیم برتر لیگ برتر سال ۱۳۹۸ مشخص شود.

تیم نوجوانان شهرداری ارومیه دی ماه گذشته با درخشش در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور به همراه تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و راهیاب ملل مریوان از گروه یک به این مرحله راه یافت.

امیرمحمد حیدری‌زاد، نعمت جعفری، مبین نصری، مبین شیری، پارسا حیدری، محمد جان‌عمو، سالار اسماعیلی، حمیدرضا خلیلی، نیما نیکخو، سینا قنبرزاده، متین محمدزاده، شایان سپهری‌فر، پارسا جان، امیرحسین خدایی، مهدی مظفری، آرین دستی، مبین مجرد و عرشیا خلیلی با هدایت آیدین کارگرپیشه، مربی گری ایرج مهدی‌زاده و حمید انوری و سرپرستی قاسم همتی در ترکیب تیم نوجوانان شهرداری ارومیه حضور دارند.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان از ۸ تا ۱۳ بهمن ماه با حضور هشت تیم در ۲ گروه به میزبانی کاشان در حال برگزاری است.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان