گردان های فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گسترش پیدا می‌کنند


گردان های فضای مجازی بسیج خراسان رضوی گسترش پیدا می‌کنند

مشهد-ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: گردانهای فضای مجازی بسیج گسترش پیدا خواهند کرد این گردان ها وظیفه حضور در فضای مجازی را دارند و هر چقدر به لحاظ کمی و کیفی در این فضا سازمان یافته تر کار کنیم نتایج بهتری حاصل می شود.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری عصر جمعه در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فضای مجازی بسیار مهم است. فضای مجازی گستردگی زیادی دارد و در اختیار همه است و قابلیت و ظرفیت ارائه جامع همه نوع تولیدات مجازی را دارد.
وی با بیان اینکه بسیجیان برای حضور در فضای مجازی باید توانمند شوند افزود: عمر تشکیلات فضای مجازی بسیج کمتر از چهار سال است و این تشکیلات ایجاد شده تا بتواند در زمینه حضور بسیجیان و همچنین ارتقا و رشد آنها را فراهم کند.
او گفت: ما وظیفه داریم برای فعالیت بسیجیان در همه عرصه ها بخصوص فضای مجازی زمینه سازی کنیم و نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج فرصت خوبی برای عرضه تولیدات بسیجیان و ارائه مهارت‌های آنها در فضای مجازی است.

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج خراسان رضوی با حضور ۱۰۰ فعال این عرصه دهم بهمن آغاز شد و تا دوازده بهمن در مشهد ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا