انقلاب اسلامی معجزه تاریخ بود


انقلاب اسلامی معجزه تاریخ بود

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت : انقلاب اسلامی معجزه تاریخ بود چرا که در صدساله اخیر چنین حرکتی با این کیفیت اتفاق نیفتاده است .

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ حسن شاهوارپور بعدازظهر جمعه در بیست و ششمین گردهمایی رزمندگان گردان مالک اشتر شوشتر بیان کرد:انقلاب اسلامی یک تحولی را در منطقه غرب آسیا و در جهان به رهبری امام خمینی (ره) ایجاد کردکه بعد از گذشت ۴۱ سال دشمنان ما برای مقابله با آن در یک باتلاق و گرفتاری بسیار سخت قرار گرفته اند.

وی افزود:انقلاب اسلامی مرهون تلاشها و رشادتهای یک ملت بود و همه مردم ما یک صدا و در صف واحد تحت رهبری امام (ره) این تحول عظیم تاریخی را انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد:دشمنان ما با توجه به اینکه لطمه های سنگینی بر منافع آنها وارد شده بود و امت اسلامی در کشورهای اسلامی به سمت یکپارچگی و اتحاد علیه منافع استکبار جهانی و اسرائیل متجاوز حرکت می کرد ، دشمنان وجود انقلاب اسلامی را بر نمیتابیدند و همواره در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

وی افزود : یکی از اقدامات دشمن در این زمینه جنگ تحمیلی بود که حضور همه یکپارچه اقشار و اقوام در برابر آن یک امر الهی و معجزه ای الهی بود که در طول تاریخ و بعد از واقعه عاشورا هیچ گاه به این کیفیت اتفاق نیفتاد که اینگونه مردم ما در یک صف متحد و زیر پرچم ولایت در برابر مستکبران عالم ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: گردان مالک اشتر شوشتر در دفاع مقدس برای ایستادن در مقابل دشمن در دشت های تفتیده خوزستان و عملیات های والفجر هشت ، عملیات خیبر در قالب گردان یاسر ، والفجر ۱۰ ، کربلای ۴ و ۵ و عملیات های متعدد دیگری که از ماموریت های لشکر هفت ولی عصر (عج) بود ، با حضور شجاعانه دلاورانه ایستادند .

وی افزود :گردان مالک اشتر در عملیات والفجر ۸ که بسیار پیچیده و ترکیبی بود و در سال ۱۳۶۴ اتفاق افتاد ماموریت فراهم کردن مقدمات برای اجرای عملیات را عهده دار بود .

قبل از شروع سخنرانی سردار سر تیپ حسن شاهوارپور حاضران با شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا ، قرار گرفتن وی را در لیست تحریم های آمریکا محکوم کردند .

در پایان گرهمایی نیز از کتاب خط خیز ظفر که توسط هادی ظهراب زاده گردآوری و توسط بهزاد شیخی تدوین شده بود ، رونمایی شد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در