حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری بر مزار سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش


حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری بر مزار سپهبد شهید سلیمانی و همرزمانش

کرمان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری با همراهی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان شامگاه جمعه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به یکهزار و 112 شهید آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری در بدو ورود خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر و نثار گل و فاتحه با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم تجدید پیمان کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار گل و فاتحه با روح مطهر سردار دلها و شهدای جبهه مقاومت عهد اخوت بست.

امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه جمعه با استقبال استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استانی و به منظور سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی و جمعی از همراهان، بامداد روز جمعه ۱۳ دی سال جاری زمانی که با ۲ خودرو از فروگاه بین‌المللی بغداد خارج شدند، توسط نیروهای تجاوزگر آمریکا هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!