شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای تمامی انسان‌های آزاده دنیا بود


شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای تمامی انسان‌های آزاده دنیا بود

کرمان - ایرنا - معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: برخی کشورهای جنگ طلب هستند اما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای صلح می جنگید و شهادت سردار دلها ضایعه بسیار بزرگی برای کشور، منطقه و تمامی انسان های آزاده دنیا بود.

به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری جمعه شب در حاشیه ادای احترام به گلزار شهدای کرمان بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود: سردار شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم در سطح منطقه و دنیا بود که حدود ۴۰ سال از عمر خود را در سنگرهای مختلف در راه آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی صرف کرد.

وی اظهار داشت: شهادت سپهبد شهید سلیمانی ضمن تکان دادن دنیا، معادلات منطقه و بین الملل را تغییر داد و پس از شهادت ایشان همچنان می بینیم در شهرها و کشورهای مختلف کماکان مراسم بزرگداشت و پاسداشت برگزار می کنند که نشان از بزرگی سردار سلیمانی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: در بزرگی شخصیت شهید سلیمانی همین بس که در کشور عراق و شهرهای مختلف ایران بزرگترین تشییع برگزار شد که می توانیم آن را تا امروز در دنیا بی نظیر قلمداد کنیم و این امر حکایت از شخصیت بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارد.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر وفاداری به مقام معظم رهبری، ویژگی های بسیاری داشت که سجایای ایشان باید به عنوان یک الگو از انسانی نمونه به آیندگان گفته شود.

امیری افزود: مسئولانی که به استان کرمان سفر می کنند به عنوان حداقل وظیفه اخلاقی، انسانی و اسلامی از سردار سرافراز، سردار دلها، این انسان بزرگ و بزرگوار، بنده صالح خدا و کسی که کرامت انسان ها برایش بسیار مهم بود، زیارت و به آن تعظیم می کنند لذا این فرصت برای ما حاصل شد که ضمن سفر به استان شهیدپرور کرمان در مزار شهید سلیمانی این عبد صالح خداوند حضور یابم و عرض احترام و عرض تعظیم داشته باشم.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است بیان داشت: هدف از این سفر به استان کرمان انجام برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد