جعبه‌گشایی Huawei Y9s (+فیلم و عکس)


مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – تلفن هوشمند Y9s یکی دیگر از میان‌رده‌های قدرتمند هوآوی است که با دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی، تراشه پیشرفته Kirin 710F و باتری بادوام به بازارها عرضه شده است. یک میان‌رده‌ کارآمد با مشخصات مشابه با مدلهای پرچمدار، تعریف درستی از Huawei Y9s می‌تواند باشد. محتویات جعبه تلفن هوشمند Huawei Y9s در جعبه Huawei Y9s،...

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – تلفن هوشمند Y9s یکی دیگر از میان‌رده‌های قدرتمند هوآوی است که با دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی، تراشه پیشرفته Kirin 710F و باتری بادوام به بازارها عرضه شده است.

جعبه‌گشایی Huawei Y9s (+فیلم و عکس)

یک میان‌رده‌ کارآمد با مشخصات مشابه با مدلهای پرچمدار، تعریف درستی از Huawei Y9s می‌تواند باشد.

محتویات جعبه تلفن هوشمند Huawei Y9s

در جعبه Huawei Y9s، علاوه بر تلفن هوشمند موارد زیر گنجانده شده است:

کابل USB-C

شارژر

هندزفری 3.5 میلیمتری

پین مخصوص بازکردن جای سیمکارت

قاب سیلیکونی

دفترچه راهنما

کارت گارانتی

جعبه‌گشایی Huawei Y9s (+فیلم و عکس)

در طراحی تلفن هوشمند Y9s با یک نمایشگر تمام‌صفحه بزرگ و واضح مواجه‌ایم که با کناره‌های آلومینیومی و قاب پشتی شیشه‌ای، آراستگی و زیبایی چشم‌گیری دارد.

دکمه حسگر اثرانگشت و کلید تنظیم صدا در سمت راست دستگاه تعبیه شده است. نمایشگر 6.59 اینچی آن از نوع LTPS IPS LCD و Full HD است که تحت گواهی TUV Rheinland از چشم‌ها در برابر نور روشن نمایشگر محافظت می‌کند.

جعبه‌گشایی Huawei Y9s (+فیلم و عکس)

Huawei Y9s برای علاقه‌مندان به عکاسی گزینه مناسبی است. دوربین اصلی سه‌گانه آن شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسل و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسل است که قادر به ثبت تصاویر باکیفیت و با وضوح بالا هستند. دوربین ثانویه متحرک آن نیز یک لنز 16 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

این تلفن هوشمند از حافظه داخلی 128 گیگابایت برخوردار است که قابلیت نصب حافظه جانبی تا 512 گیگابایت را نیز دارد. با توجه به پردازنده هشت‌هسته‌ای و تراشه پیشرفته Kirin 710F در کنار رم 6 گیگابایت، کاربر به راحتی می‌تواند از انجام بازیهای سنگین و تماشای ویدئوهای HD بدون هیچگونه لگ یا کندی لذت ببرد.

جعبه‌گشایی Huawei Y9s (+فیلم و عکس)

در کنار همه این قابلیت‌ها، باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر/ساعت این مدل تا ساعتها قدرت نگهداری شارژ را برای انجام فعالیت‌های روزمره دارد.

به زودی با بررسی جامع و شرح کامل قابلیت‌ها و مشخصات تلفن هوشمند Huawei Y9s با شما همراه خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟