گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شدند


رسانه کلیک – گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کردند و بخشی از مشخصات آن ها در اختیار رسانه ها قرار گرفت. سامسونگ در تاریخ 11 فوریه از جدیدترین پرچمداران خود، گوشی های سری گلکسی S20 رونمایی می کند. در هفته های گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی […] نوشته گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شدند اولین بار...

رسانه کلیک – گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کردند و بخشی از مشخصات آن ها در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه از جدیدترین پرچمداران خود، گوشی های سری گلکسی S20 رونمایی می کند. در هفته های گذشته شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی بودیم. به تازگی این گوشی های هوشمند شامل گلکسی S20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی S20 اولترا در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده اند. این دستگاه ها مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا هستند چرا که به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز شده اند.

گوشی های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا به ترتیب با شماره مدل های SM-G986 ،SM-G981 و SM-G988 وارد بازار می شوند. در صورتی که در شماره مدل این محصولات حرف N قرار بگیرد با نسخه مخصوص کره جنوبی روبه‌رو هستیم. حرف های U و F به ترتیب مربوط به نسخه های مخصوص بازار ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی هستند (گوشی های سری گلکسی S20 سامسونگ چه تاریخی وارد بازار می شوند؟).

قدرت گوشی های سری گلکسی S20 توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می شود و تمام آن ها از 12 گیگابایت رم بهره می برند (چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام رسما معرفی شد). امتیازات کسب شده توسط این محصولات تفاوت چندانی با دیگر گوشی های مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 ندارد.

لازم به ذکر است؛ تمام گوشی های حاضر در این بنچمارک، نسخه 5G پرچمداران سامسونگ محسوب می شوند. در حالی که گلکسی S20 اولترا تنها در نسخه 5G وارد بازار می شود، کاربران می توانند گوشی های گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس را در مدل 4G LTE نیز سفارش دهند. در گذشته شاهد افشای مشخصات کامل این گوشی های هوشمند در فضای مجازی بودیم (مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی S20 فاش شد).

گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شدند

گوشی های سری گلکسی اس 20 در بنچمارک گیک بنچ حاضر شدند

سامسونگ به تازگی نام تجاری Super ISO را نیز برای پرچمداران آینده خود به ثبت رسانده است.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا