پایان هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در اهواز


پایان هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در اهواز

هفته پنجم مسابقات اسب اصیل عرب کشور در شش کورس به میزبانی اهواز برگزار شد.

هفته پنجم این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه، ۱۱ بهمن‌ماه) با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف در شش کورس در اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در کورس اول این رقابت‌ها، اسب ایولن مدائن به مالکیت علاء احمدی، اسب آبان عباس به مالکیت عباس رضوان دزفولی و اسب امیر شادگان به مالکیت ابراهیم سالمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کورس دوم نیز اسب آمازلس به مالکیت محمد علیزاده، اسب آدولف گوانجی به مالکیت آکادمی اسب آراسب و اسب القمر لویمی به مالکیت سعید لویمی، در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در کورس سوم، اسب وقار عقیلی به مالکیت مراد شهاب‌پور، اسب ماهان گودرزی به مالکیت رضا گودرزی و اسب یاور رضایی به مالکیت موسی رضایی، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در کورس چهارم نیز اسب ناب شاپور خواست به مالکیت شهاب شهاب‌پور، اسب یاسان شاه به مالکیت هادی سعدونی و اسب مربی یاقوت میرزا به مالکیت محمدباقر دغاغله، عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس پنجم نیز اسب وسترن رشید به مالکیت محمد زارع، اسب نازپسر مدائن به مالکیت علاء احمدی و اسب ویگن بهروزی به مالکیت علی زارعی، در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در کورس ششم، اسب ولاستین وترا ترسک به مالکیت سعید سواری، اسب وشن تاف به مالکیت سیدمحمد موسوی و اسب ورگلاس هلاکو به مالکیت ملاعزیز هلاکوپور، مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مسابقات اسب اصیل عرب کشور با برگزاری سه هفته دیگر، در اهواز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا