انقلاب اسلامی مکتبی دینی با پشتوانه مردمی است


انقلاب اسلامی مکتبی دینی با پشتوانه مردمی است

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: انقلاب اسلامی، مکتبی دینی با پشتوانه مردمی و با استقلال کامل از تمامی قدرت‌هاست.

حمید شکری روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه نمونه پویندگان افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، اکنون به الگویی برای ملت هایی شده که می خواهند فارغ از قدرت های شرق و غرب باشند.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از جمله قدرت های شرق و غرب همواره در طول سالیان گذشته و با پشتیبانی همه جانبه از رژیم صدام در هشت سال دفاع مقدس، درصدد ضربه زدن به مکتب فراگیر انقلاب اسلامی بوده اند.

شکری اضافه کرد: دشمنی های قدرت های شرق و غرب با انقلاب اسلامی، به دلیل واهمه آنان از فراگیر شدن این مکتب متعالی در سراسر جهان به عنوان قدرتی نوظور است.

وی گفت: با وجود این توطئه ها، ملت بزرگ ایران اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت های امام راحل و رهبری در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستاده اند.

فرماندار مراغه افزود: اکنون نیز شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی پابرجا بوده لیکن دشمنی های دشمنان نظام اسلامی با ابزارهای تحریم و تهدید برای دلسرد کردن آحاد مردم از انقلاب ادامه دارد.

شکری اضافه کرد: دهه فجر یادآور تاریخ پرشکوه ایران برای نسل های جوان و اینده ساز بوده و از این رو نقش دانش آموزان و جوانان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی باید تبیین شود.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز گفت: دهه فجر و بهمن ماه نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و یادآور مجاهدت ملت در برابر نظام ستمشاهی است.

رضا آسیابی افزود: انقلاب اسلامی با وجود رهبری های امام راحل به پیروزی رسید و خواب خفتگان را آشفته ساخته و این اتفاقی تاریخی است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403