استقبال ایلامی ها از رییس جمهور بیانگر وفاداری مردم به نظام است


استقبال ایلامی ها از رییس جمهور بیانگر وفاداری مردم به نظام است

ایلام- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه سه شنبه هفته جاری استان میزبان رییس جمهور است، گفت: آحاد مردم ایلام با استقبال باشکوه از ریاست جمهوری در سفر به استان بار دیگر اتحاد، همبستگی و وفاداری خود به نظام را به همگان اثبات کنند.

محمد نوذری روز شنبه در آیین آغاز جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدرسه فرزانگان ایلام اظهار داشت: رییس جمهوری در سفر به استان ایلام یک دیدار مردمی با ساکنان چوار خواهد داشت و در جلسه شورای برنامه ریزی، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بزرگ صنعتی و اقتصادی حضور خواهد داشت.

وی افزود: هرچند ایران در مقطع کنونی با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا در شرایط سخت و جنگ اقتصادی و فشار روانی به سر می برد اما مردم و مسوولان با صبر، استقامت، اتحاد و همراهی خود بار دیگر هجمه های دشمنان را باطل و نیرنگ آنها علیه ایران اسلامی را خنثی کرده اند.

معاون استاندار ایلام در ادامه به جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا با ترور سردار سلیمانی به خیال خام خود امنیت و سیاست ایران اسلامی را به چالش کشید در حالیکه ترور شهید سلیمانی یک اشتباه استراتژیک از جانب آمریکا بود.

نوذری اضافه کرد: باوجود آنکه دشمن کشورمان را تحریم کرده اما ملت و مسوولان با حفظ وحدت کلمه و استقامت در برابر زیاده خواهی های ظالمانه جبهه استکبار تلاش های دشمن برای آسیب رساندن به کشور در حوزه های امنیتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی را خنثی کرده و می کنند.

وی گفت: در برنامه های گام دوم انقلاب که از سوی رهبری اعلام شده است، مسیرهای توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ترسیم شده که رسیدن به این افق ها با اقدام و عمل جهادی از سوی تمام مردم و مسوولان کشور اجرایی و عملیاتی شود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: مردمی بودن مسوولان، سادگی، تواضع و اخلاص و تلاش جهادی برای رفع محرومیت از مهمترین شاخصه های تاثیرگذار در پیروزی و تداوم نظام جمهوری اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06