برنامه‌های دهه فجر در گناوه آغاز شد


برنامه‌های دهه فجر در گناوه آغاز شد

گناوه - ایرنا - برنامه‌های چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی درگناوه با تجدید بیعت مسئولان با آرمان‌های شهدا آغاز شد.

در این برنامه معنوی، مسئولان با حضور بر سر مزار یادمان شهدای گمنام و دردست داشتن شاخه گل ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت مجدد کردند و بر ادامه راهشان تاکید کردند.

امام جمعه گناوه در این آیین با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما مسئولان در کنار یادمان شهدای گمنام گردهم آمدیم تا اولین روز دهه مبارک فجر را با با نام و یاد شهدا که عزت، اقتدار، صلابت به نصیب کشور کردند، تبرک و آغاز کنیم.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه فجر، دهه‌ای است که در آن حماسه‌ای ماندگار در تاریخ به ثبت رسیده‌است و فجری در آن دمیده که به مدد ایمان، اعتقاد و اراده‌ای راستین و پولادین شکست اهریمن رژیم ستمشاهی طاغوت را رقم زد.

وی بیان کرد: ۱۲ بهمن یادآور استقبال تاریخی آزادگان جهان از پیشوای فرهیخته و خردمندی است که سرنوشت ملت را به سوی استقلال و آزادی رهنمون کرد.

امام جمعه گناوه گفت: آحاد جامعه بویژه مسئولان وظیفه سنگینی در قبال شهدا داریم و باید از منش و رفتار و کردار آنان در امور زندگی و کاری خود الگو بگیریم.

برنامه‌های دهه فجر در گناوه آغاز شد

وی اظهار داشت: ما مسئولان وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان انتقال و تببین کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده و مزین به ۳ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم در شهر گناوه و سه شهیدگمنام و یک شهید فاجعه منا در بندرریگ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس