نسخه آلفای لانچر MIUI با چند تغییر مهم عرضه شد


نسخه آلفای لانچر MIUI با چند تغییر مهم عرضه شد

به‌تازگی یک نسخه آلفا برای لانچر MIUI منتشر شده که شما می‌توانید آن را بر روی دستگاه شیائومی خود دانلود کرده و امتحانش کنید. مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده، شامل بازگشت ویژگی اپ دراور و گزینه‌هایی برای تغییر قالب صفحه هوم و اندازه آیکون‌ها می‌شود. نسخه جدید، گزینه‌ای را برای انتخاب بین اپ دراور استاندارد و لایوت تک لایه (single tier layout) که قالب...

به‌تازگی یک نسخه آلفا برای لانچر MIUI منتشر شده که شما می‌توانید آن را بر روی دستگاه شیائومی خود دانلود کرده و امتحانش کنید. مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده، شامل بازگشت ویژگی اپ دراور و گزینه‌هایی برای تغییر قالب صفحه هوم و اندازه آیکون‌ها می‌شود.

نسخه جدید، گزینه‌ای را برای انتخاب بین اپ دراور استاندارد و لایوت تک لایه (single tier layout) که قالب آشنایی برای کاربران MIUI بوده ارایه کرده است. البته اپ دراور استاندارد به‌طور پیش‌فرض فعال نیست و شما باید آن را از منوی تنظیمات فعال کنید.

به نظر می‌رسد که این تغییر، از لانچر پوکو که اپ دراور را به‌طور پیش‌فرض بر روی خود داشت الهام گرفته شده است و از آنجاییکه کاربران خیلی سریع به آن عادت کردند، شیائومی حالا تصمیم گرفته که گزینه انتخاب آن را در اختیار کاربران چینی و جهانی MIUI هم قرار دهد. در نسخه جدید، شما همچنین می‌توانید سایز آیکون را تغییر دهید و لایوت صفحه هوم را شخصی‌سازی کنید.

بیلد جدید MIUI را می‌توانید از اینجا دانلود کنید و حتما توجه داشته باشید که این یک نسخه آلفا بوده و ممکن است برای کاربردهای روزانه گوشی شما مناسب نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403