استبان اکون : من و مکس ورشتپن در خارج پیست به هم احترام می‌گذاریم


فرمول یک ایران – پس از جذب راننده رزرو مرسدس در سال 2019 توسط تیم رنو یعنی استبان اکون و برگشتن دوباره او به کاکپیت ماشین های فرمول یک، ما دوباره شاهد برافروخته شدن رقابت او و مکس ورشتپن در فصل آتی خواهیم بود و این درحالی است راننده فرانسوی بر این عقیده است که در رابطه او و ورشتپن “احترام” وجود دارد. 2018 آخرین سالی بود که اکون در فرمول یک مسابقه...

فرمول یک ایران – پس از جذب راننده رزرو مرسدس در سال 2019 توسط تیم رنو یعنی استبان اکون و برگشتن دوباره او به کاکپیت ماشین های فرمول یک، ما دوباره شاهد برافروخته شدن رقابت او و مکس ورشتپن در فصل آتی خواهیم بود و این درحالی است راننده فرانسوی بر این عقیده است که در رابطه او و ورشتپن “احترام” وجود دارد.

2018 آخرین سالی بود که اکون در فرمول یک مسابقه می‌داد و در گرندپری برزیل همان سال ما شاهد برخورد بین او و راننده جوان ردبول، هم در داخل پیست و هم در خارج پیست بودیم. اکون سعی داشت تا خود را از حالت لپ شده در بیاورد و به این منظور باید از پیشتاز مسابقه که ورشتپن بود سبقت می‌گرفت، نتیجه این تلاش برای سبقت این بود که آنها به یکدیگر برخورد و هر دو اسپین شدند. ورشتپن سکوی اولی را از دست داد و پس از آن هم در اتاق استراحت با اکون بصورت فیزیکی درگیر شد.

استبان اکون : من و مکس ورشتپن در خارج پیست به هم احترام می‌گذاریماستبان اکون : من و مکس ورشتپن در خارج پیست به هم احترام می‌گذاریم مکس ورشتپن و استبان اکون – برزیل 2018

امسال این دو راننده دوباره در آینه های خود، یکدیگر را خواهند دید پس از آنکه اکون صندلی نیکو هالکنبرگ در رنو را بدست آورد. درحالی که بسیاری از طرفداران منتظر دیدن دوباره رقابت دیرینه این دو راننده که از زمان کودکی بین آنها وجود داشته است، هستند ولی اکون می‌گوید که آنچه در 2018 اتفاق افتاد دیگر به خاطرات پیوسته. او توضیح داد:

ما رانندگان حرفه‌ای هستیم پس مسئله مهم این است که منازعه و مشکلی را به وجود نیاوریم و چیزی که قبلا در پیست اتفاق افتاده در همانجا دفن شود و ما باید مجزا از آن اتفاق فکر کنیم. قطعا در آن زمان کمی تنش بین ما دو نفر بوده زمانیکه ما بسیار نزدیک به هم رانندگی می‌کردیم، ولی ما همیشه به هم احترام می‌گذاشتیم و این چیزی است که اهمیت دارد.

از اکون درباره علت این رابطه محترمانه و همچنین پر رقابت پرسیده شد و او در جواب گفت:

کارتینگ. ما به محض اینکه همدیگر را ملاقات کردیم، رقابت نزدیکی بینمان شکل گرفت و همچنین رقابت من و چارلز لکلرک هم از همان زمان بود و احتمالا رقابت من و چارلز شدیدتر هم بود. زمانی که من از کارتینگ رفتم، آن دو هنوز هم داشتند با هم مسابقه می‌دادند و چند باری هم این رقابت بینشان شدید شد و سپس هر سه ما در فرمول 3 برای قهرمانی می‌جنگیدیم. این مانند هر رقابت بین دو پسر در هر ورزش دیگری، یک رقابت بزرگ بود. ولی همانطور که گفتم مهم ترین چیز این است که تفکر خارج پیست شما از تفکر درون پیستتان جدا باشد. خارج از پیست شما باید محترمانه رفتار کنید که همین گونه هم هست.

استبان اکون : من و مکس ورشتپن در خارج پیست به هم احترام می‌گذاریماستبان اکون : من و مکس ورشتپن در خارج پیست به هم احترام می‌گذاریم مکس ورشتپن و استبان اکون در فرمول 3 – بریتانیا 2014

اکون در فصل 2020 با دنیل ریکاردو همتیمی خواهد بود. او درباره راننده استرالیایی اینگونه گفت:

من شخصا او را نمی‌شناسم ولی شنیده ام که او فرد واقعا جالبی است، پس عالی است که با او همتیمی می‌شوم. همچنین چیزهایی زیادی خواهند بود که باید از او یاد بگیرم پس این بسیار خوب خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...