دانشگاه کاشان در 43 طرح پژوهشی با صنایع همکاری می‌کند


دانشگاه کاشان در 43 طرح پژوهشی با صنایع همکاری می‌کند

کاشان- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان گفت: 43 طرح پژوهشی با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد و 628 میلیون ریال در سال‌جاری با صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی به امضا رسیده است.

مجید منعم‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با تاکید بر ارتباط و تعامل بیشتر دانشگاه کاشان و بخش صنعت، همچنین از امضای قرارداد ۱۵ طرح دیگر با صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

وی افزود: اعضای هیات علمی که پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را به صورت مستقیم در سازمان‌ها و صنایع تعریف کنند، پس از تایید شورای فناوری و ارتباطات علمی، از حمایت‌های لازم برخوردار خواهند شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان بیان کرد: می‌کوشیم تا پژوهش‌ها کاربردی، جامعه‌نگر و با هدف برطرف کردن نیازهای جامعه امروز مورد استفاده قرار گیرد که بر این اساس در چند سال گذشته نیز ۲۰ همایش و رویداد مشترک با صنایع و دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.

وی شمار قراردادهای دانشگاه کاشان در ارتباط با صنعت و جامعه در سال گذشته را ۵۹ مورد عنوان کرد و یادآور شد: این طرح‌ها با سرمایه ۱۷ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال اجرا شد.

منعم‌زاده اضافه کرد: این دانشگاه در مجموع از سال گذشته تاکنون با سرمایه‌گذاری ۳۸ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال، ۱۰۲ طرح پژوهشی با صنایع و سازمان‌های تحقیقاتی امضا کرده است.

وی تاکید کرد: فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مرکزهای علمی در جامعه و صنعت، زمینه مناسبی برای ارتقای توانمندی‌ها و مهارت آنها در راستای انتقال یافته‌های پژوهشی به دانشجویان را فراهم می‌سازد.

نزدیک به ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته گرایش در زمان حاضر در ۱۱ دانشکده و ۱۲ پژوهشکده دانشگاه کاشان به تحصیل اشتغال دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا