عکس ؛ مقصد جدید زیدان مشخص شد!


فرزند بزرگ سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین شب از بازار نقل و انتقالات زمستانی به تیمی جدید پیوست. نوشته عکس ؛ مقصد جدید زیدان مشخص شد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ مقصد جدید زیدان مشخص شد!

انزو زیدان به اسپانیا برگشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۲
عکس ؛ مقصد جدید زیدان مشخص شد!

فرزند بزرگ سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین شب از بازار نقل و انتقالات زمستانی به تیمی جدید پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انزو زیدان فرزند زین‌الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین دقایق بازار نقل و انتقالات زمستانی به عضویت تیم آلمریا درآمد.

انزوی ۲۴ ساله که بزرگترین فرزند سرمربی کهکشانی‌ها است، دوران بازیگری خود را در باشگاه رئال مادرید و با تیم دوم ذخیره‌های این باشگاه آغاز کرد و پس از آن مدارج ترقی را برای بازی در تیم‌های دوم و اصلی باشگاه پیمود.

او تابستان سال ۲۰۱۷ به تیم آوس پرتغال پیوست، اما در آنجا هم تنها ۲ بار به میدان رفت. به این ترتیب فرزند زیزو ترجیح داد که به تیم لوزان اسپورت سوئیس بپیوندد، تیمی که برای آن ۱۶ بازی انجام داد و دو گل هم به ثمر رساند.

انرزو زیدان فصل گذشته به صورت قرضی راهی تیم رایو ماخادااوندا در دسته سوم فوتبال اسپانیا شد و در ۳۳ بازی‌اش در این تیم هیچ گلی به ثمر نرساند. او در ماه جولای سال ۲۰۱۹ به عنوان بازیکن آزاد به تیم آوس برگشت و تا روز گذشته عضو این تیم بود، اما از حالا به بعد در تیم آلمریا در دسته دوم فوتبال اسپانیا توپ خواهد زد، تیمی که تحت هدایت هم‌تیمی سابق پدرش، گوتی هرناندس قرار دارد. قرارداد انزو زیدان با آلمریا تا پایان فصل اعتبار دارد.

عکس ؛ مقصد جدید زیدان مشخص شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هند چگونه می تواند جای چین را بگیرد؟/ نسخه دهلی نو برای دور زدن رقبا+نمودار