ستین: / روی سنگ قبر من بنویسند بارسا را قهرمان اروپا کرد


ستین: / روی سنگ قبر من بنویسند بارسا را قهرمان اروپا کرد

کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا ابراز امیدواری کرد که بتواند در دوران حضورش روی نیمکت این تیم، آبی اناری ها را قهرمان اروپا کند.

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین از سه هفته پیش به عنوان سرمربی بارسا برگزیده شد. او تاکنون 4 بار هدایت بارسا را برعهده داشته و حاصل کار سه برد و یک شکست بوده است. ستین سبک بازی بارسا را تغییر داده و مالکیت توپ بار دیگر به فاکتور اصلی این تیم بدل شده است. خیلی ها سبک بازی بارسا با ستین را خسته کننده می دانند ولی او معتقد است که در این مورد عقب نشینی نخواهد کرد.

ستین: / روی سنگ قبر من بنویسند بارسا را قهرمان اروپا کرد

ستین در مصاحبه با رسانه های کاتالونیا گفت:« سبک مورد علاقه من غیر قابل مذاکره است. می دانم که برای برخی بازیکنان خروج از یک شرایط راحت دشوار است ولی آنها باید تن به تغییرات دهند. از نظر من این سبک باعث موفقیت خواهد شد و بازیکن موظف است که به توصیه های تاکتیکی من عمل کند. در این مورد عقب نشینی نخواهم کرد.»

لیونل مسی:« امیدوارم مسی با من شاد و خوشحال باشد، به طوریکه سال های بیشتری در بارسا بماند. او در بارسا خواهد ماند و در این تردیدی ندارم با این حال موظفیم از بارسا تیمی در خور و شایسته مسی بسازیم.»

بوسکتس:« نقش او در بارسا انکار نشدنی است. بوسکتس از تغییر پست در بارسا رنج برد. او در پست خودش بهترین است و هرگز نباید پست او را تغییر داد.»

ستین: / روی سنگ قبر من بنویسند بارسا را قهرمان اروپا کرد

دی یونگ:« فرانکی حد و مرز ندارد و کسی نمی تواند پیش بینی کند او به کجاها خواهد رسید. توانایی های او غیر قابل بحث است و هرچند هرگز نمی تواند مثل اینیستا باشد ولی تعهد و عملکرد او در بارسا فوق العاده بوده.»

لیگ قهرمانان:« امیدوارم روزی روی سنگ قبر من بنویسند که او بارسا را قهرمان اروپا کرد. این آرزوی من است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)