شاعران چهاردهمین جشنواره شعر فجر به شعر خوانی پرداختند


شاعران چهاردهمین جشنواره شعر فجر به شعر خوانی پرداختند

زاهدان- ایرنا- شاعران برگزیده چهاردهمین جشنواره شعر فجر و منتخب سیستان و بلوچستان امروز/ شنبه/ در نشستی که با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از ادب دوستان در زاهدان برگزار شد به شعر خوانی پرداختند.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اظهار داشت: سیستان و بلوچستان میزبان خوبی در اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر فجر بوده که جای قدردانی دارد.

محسن جوادی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در حوزه شعر و ادب دارای شاعران برجسته بسیاری است.

وی بیان کرد: حضور شاعران برگزیده و منتخب در این جشنواره بویژه نسل جوان از مناطق مختلف بسیار مهم و قابل اهمیت است.

به گزارش ایرنا، در این نشست شاعران برگزیده شعر فجر و منتخب سیستان و بلوچستان به سراییدن شعرهای خود در قالب غزل، سپید و نو با مضامین آزاد، سردار شهید سیلمانی و دهه فجر پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این‌باره اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون فرهنگی وزیر و ۴۵ نویسنده و شاعر تراز اول کشور در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر که امروز در زاهدان برگزار می‌شود، حضور دارند.

حسین مسگرانی ادامه داد: اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر فجر در محل تالار سینما هلال زاهدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر و جمعی از شاعران برگزیده برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این جشنواره از چندین شاعر سیستان و بلوچستانی تقدیر و در کنار این جشنواره اولین تماشاخانه این استان در فرهنگسرای جوان زاهدان با ظرفیت ۱۵۰ نفر افتتاح خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید