سفر رئیس سیا به رام‌الله پس از رونمایی از معامله قرن


سفر رئیس سیا به رام‌الله پس از رونمایی از معامله قرن

منابع خبری صهیونیستی خبر دادند که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پس از ارائه شدن طرح سازش تحمیلی، برای گفت‌وگوهای محرمانه با مقامات ارشد فلسطینی به رام‌الله سفر کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی روز شنبه گزارش داد که «جینا هاسپل» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به رام‌الله (محل استقرار تشکیلات خودگردان فلسطین) در کرانه باختری سفر کرده است.

بیشتر بخوانید:

معامله قرن؛ عبرت قرن

این شبکه خبری صهیونیستی اعلام کرد که هاسپل یک روز پس از ارائه شدن معامله قرن توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای انجام گفت‌وگوهای محرمانه با مقامات ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین به کرانه باختری سفر کرده است.

سفر رئیس سیا به رام‌الله پس از رونمایی از معامله قرن

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به معامله قرن را قاطعانه رد کرده و امروز نیز در نشست فوق‌العاده وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره گفت: «ما مطلقا این راه حل را نخواهیم پذیرفت و من هرگز در کارنامه خود این امر را که قدس را فروخته‌ام، درج نخواهم کرد. آنها برای ما شرط گذاشتند که موجودیت دولت یهود را به رسمیت بشناسیم تا از این راه حسن نیت خود را ثابت کنیم.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شامگاه هشتم بهمن ماه جاری، در نشست خبری با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به طور کامل به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار می‌شود و رهبران فلسطین نیز باید در شهرکی به نام «ابودیس» در شرق قدس، پایتخت خود را تشکیل دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج