معامله قرن تبدیل به مقابله قرن می شود


معامله قرن تبدیل به مقابله قرن می شود

حجت الاسلام منتظری گفت: خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المنهدس، جوشش یافت، ترامپ باش تا صبح دولتت بدمد، مردم اسلامی اجازه نمی دهند آب گوارا از گلوی شما پایین برود و این معامله قرن آخر کار شما خواهد بود و معامله قرن تبدیل به مقابله قرن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری»، امروز (پنج شنبه 10 بهمن) در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در ایام شهادت مظلومانه یگانه یادگار نبی مکرم اسلام (ص)، ام الائمه زهرا مرضیه (س)، این مسابقات برگزار شد.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه خداوند روح شهید سلیمانی را در جوار رحمت الهی قرار دهد و با ائمه اطهار (ع) محشور کند، اظهار کرد: این قرآن، هدایتگر برای بشریت است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه معارفی که خداوند متعال در قرآن نازل فرموده است گاهی تکالیف فردی را به اشخاص یادآوری می کند مثل پرداخت زکات و اقامه نماز، افزود: گاهی هم تکلیف متوجه جامعه است و مشخص کننده تمامی روابط فرد با سایر افراد اعم از مسلمان و غیر مسلمان می شود و مجموعه معارف قرآنی، همه زوایای زندگی انسان را از تولد تا مرگ شامل می شود.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه آنچه که در زندگی انسان به عنوان یک مولفه موثر می تواند حرکت انسان را تبیین کند، در قرآن دیده شده است، اظهار کرد: قرآن صامت نیازمند تفسیر قرآن ناطق است و این اهل بیت (ع) هستند که می توانند قرآن را تفسیر کنند.

وی با اشاره به اینکه امام (ع) و قرآن، لازم و ملزوم همدیگر هستند، امامت بدون قرآن و قرآن بدون امامت سعادت انسان را تضمین نمی کند، افزود:

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه عده ای در زمان پیامبر (ص) و بعد از آن با قرآن و اسلام تقابل داشته و این خط تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت، یادآور شد: آنچه که حضرت زهرا (س) را آزرد و آثار این آزار را تا امروز شاهد هستیم، همین عدم توجه به قرآن و عترت است.

وی گفت: حضرت زهرا (س) از آن جریان انحرافی بسیار آزرده شد که اجازه نداد آن افراد در مراسم نماز میت، تشییع و تدفین خود، حضور یابند چرا که آنان شکافی عظیم در اسلام به وجود آوردند.

دادستان کل کشور، با اشاره به اینکه در روز قیامت در محضر الهی، قرآن از افرادی که از آن فاصله گرفتند، شکایت می کند، گفت: آنانی که دشمن قسم خورده اسلام را تقویت می کنند و امکانات در اختیار دشمن برای حذف اسلام قرار می دهند، حکام برخی کشورهای اسلامی که به تعبیر آن مرد «گاو شیرده» هستند و داعیه حافظان «حرمین شریفین» دارند، جز همین آیه هستند که قرآن از آنان شکایت می کند.

حجت الاسلام منتظری با یادآوری این مطلب که امت اسلامی امروز تکلیف دارد به مقابله با صهیونیست و استکبار که تمام توان خود را برای نابود کردن اسلام گرفته است، بپردازد، یادآور شد: رونمایی از «معامله قرن»، باعث شرمساری است حتی سه نفر از سفیران کشورهای اسلامی در این مراسم حضور داشتند، این ننگ و درد را چگونه تحمل کند که بزرگترین خیانت دارد به دنیای اسلام و قبله اول مسلمین می شود.

وی با اشاره به اینکه از یک طرف آل سعود با تامین اعتبار این طرح را حمایت می کند، افزود: از طرف دیگر در این مراسم شیطانی حضور می یابند و یا این جنایت را تایید می کنند.

دادستان کل کشور با یادآوری این مطلب که این تروریست چند نفر از عزیزان ما و حشد الشعبی را به شهادت رساند، اضافه کرد: خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المنهدس، جوشش یافت، ترامپ باش تا صبح دولتت بدمد، مردم اسلامی اجازه نمی دهند آب گوارا از گلوی شما پایین برود و این معامله قرن آخر کار شما خواهد بود و معامله قرن تبدیل به مقابله قرن می شود.

وی با اشاره به اینکه تلخی ها و شیرینی های مختلف در کشور روی داد، افزود: این شرایط اقتضا می کند بیش از پیش در انتخابات حضور یابند و علی رغم همه سختی ها و دل گیری ها از برخی افراد باید امروز در پاسداری از خون شهدا و معارف دین، قرآن و ولایت باید به وظیفه خود عمل کنیم.

منتظری با اشاره به اینکه اتاق فکر دشمن سعی می کند با بزرگ کردن برخی واقعیت های تلخی که در کشور داریم، مردم را دلسرد کند، یادآور شد: در شرایطی که نیازمند وحدت در کشور هستیم گاهی نکاتی در کلمات برخی مسئولین گفته می شود ولو اینکه این فرد به دنبال پیاده کردن حرف دشمن نیست، اما دشمن از آن استفاده می کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: تضعیف شورای نگهبان و 2 قطبی کردن جامعه امروز به مصلحت هیچ جریانی در کشور نیست و اگر هم نقدی داریم در جلسات کاری خصوصی مطرح کنیم و چرا برخی نکات گفته شود که دشمن از آن نکات سواستفاده کند.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند به وحدت در کشور هستیم و نیاز است که عقلا بر کشور مدیریت کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک