مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن داشته باشد


مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن داشته باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان گفت: از بزرگان انقلاب و شهدایی همچون شهید مطهری که فکر و اندیشه آن‌ها ماندگار شد درس بیاموزیم، مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن خود داشته باشد که گفت هر کاری که زمین مانده وظیفه من است.

مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن داشته باشد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان عصر دیروز شنبه، 12 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی الگوی جهان شده و بزرگان و رادمردانی تربیت کرده که از ملت‌های محروم دفاع کنند؛ سردار شهید سلیمانی در عراق، یمن، سوریه و لبنان منشأ خدمات و برکاتی بود که برگرفته از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رودخانه انقلاب با تمام ظرفیت و حرکت خود ادامه دارد و جریان حق انقلاب، همه جریان‌های باطل و کف‌های روی آب را کنار زد که این تعبیر قرآن کریم است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: هر جریانی که به مردم نفع برساند و هر مدیری که برای جامعه خدمتگزار باشد ماندگار است.

حجت‌الاسلام عسکری با تبریک دهه فجر تصریح کرد: مردان بزرگی در مسیر انقلاب به شهادت رسیدند و گروهی در مسیر انقلاب آن را همراهی می‌کنند که یاد و نام همه را گرامی می‌داریم و برای آن‌ها که در راه انقلاب خدمت می‌کنند آرزوی توفیق داریم.

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: از یاران و بزرگان انقلاب و شهدایی همچون شهید مطهری که فکر و اندیشه آن‌ها ماندگار شد درس بیاموزیم.

حجت‌الاسلام عسکری تأکید کرد: مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن خود داشته باشد که گفت، هر کاری که زمین مانده وظیفه من است.

وی اظهار کرد: مدیران یک مجموعه همه با هم برای خدمت‌رسانی به جامعه انقلابی تحت لوای ولی‌فقیه گام بردارند. برای انقلاب زحمت‌ها کشیده شده و جان‌ها اهدا شده، باید این خون‌ها را پاس بداریم و با عمل خودمان پشت پا بر عملکرد آن‌ها نزنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن