خورخه لورنزو به عنوان موتورسوار تست به یاماها برگشت


موتوجی‌پی ایران – قهرمان بازنشسته ی موتوجی‌پی، خورخه لورنزو برای فصل 2020 به عنوان موتورسوار تست راهی تیم یاماها می شود. خورخه لورنزو در سال 2008 به تیم یاماها پیوست و در نه سال حضورش در این تیم توانست سه بار قهرمانی را تجربه کند. وی بعد از ترک یاماها به تیم دوکاتی پیوست و سرانجام در تیم رپسول هوندا، از رقابت های موتوجی‌پی خداحافظی کرد. لورنزو در...

موتوجی‌پی ایران – قهرمان بازنشسته ی موتوجی‌پی، خورخه لورنزو برای فصل 2020 به عنوان موتورسوار تست راهی تیم یاماها می شود.

خورخه لورنزو در سال 2008 به تیم یاماها پیوست و در نه سال حضورش در این تیم توانست سه بار قهرمانی را تجربه کند. وی بعد از ترک یاماها به تیم دوکاتی پیوست و سرانجام در تیم رپسول هوندا، از رقابت های موتوجی‌پی خداحافظی کرد. لورنزو در مدت حضورش در تیم رپسول هوندا نتوانست آن طور که باید، با موتور و شرایط این تیم هماهنگ شود و مصدومیت او در این دوره بود که تصمیم او را برای خداحافظی قطعی کرد.

لین جارویس، رئیس تیم یاماها، درباره ی پیوستن خورخه لورنزو به یاماها گفت:

زمانی که ما از خداحافظی لورنزو باخبر شدیم، به سرعت پیشنهاد حضور او به عنوان موتورسوار تست در یاماها را به او دادیم و او در این باره به ما گفت که دستاورد های او در طی نه سال حضورش در یاماها، گویای آن است که او با این تیم آشنایی کاملی داشته و تجربه کافی برای حضور در این تیم را دارد.

ما خورخه را به عنوان یک موتورسوار بسیار دقیق و با انگیزه که دارای بینش فنی خوبی است، جذب کردیم و به نظر من، این ها تمام خصوصیاتی هستند که یک موتورسوار تست می‌بایست از آنها برخوردار باشد.

خورخه لورنزو به عنوان موتورسوار تست به یاماها برگشتخورخه لورنزو به عنوان موتورسوار تست به یاماها برگشت خورخه لورنزو و مارک مارکز – موتوجی پی 2019

خورخه لورنزو پس از پیوستن به یاماها، در صفحه توییتر خود نوشت:

من بسیار خوشحال هستم که قراردادی را با تیم یاماها امضاء کردم تا به عنوان موتورسوار تست به آن ها ملحق شوم. من تمام تلاشم را برای آینده ی یاماها می‌کنم و امیدوارم که تجربه ی من در این قضیه بتواند به بازگشت عنوان قهرمانی به یاماها کمک کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید