اندر حکایات قرارداد جدید لوئیس همیلتون و مرسدس


فرمول یک ایران – طبق گزارش خبرگزاری های مختلف، پس از امضای قرارداد جدید مکس ورشتپن با تیم ردبول، مذاکرات لوئیس همیلتون با مرسدس به بن بست خورده اند. چندی پیش یک خبرگزاری معتبر ایتالیایی از نهایی شدن مراحل تنظیم قرارداد جدید لوئیس همیلتون به مدت دو سال بود که تنها امضای طرفین بر پای آن باقی مانده بود. پس از اینکه ورشتپن قراردادی طولانی مدت با تیم...

فرمول یک ایران – طبق گزارش خبرگزاری های مختلف، پس از امضای قرارداد جدید مکس ورشتپن با تیم ردبول، مذاکرات لوئیس همیلتون با مرسدس به بن بست خورده اند.

چندی پیش یک خبرگزاری معتبر ایتالیایی از نهایی شدن مراحل تنظیم قرارداد جدید لوئیس همیلتون به مدت دو سال بود که تنها امضای طرفین بر پای آن باقی مانده بود. پس از اینکه ورشتپن قراردادی طولانی مدت با تیم ردبول تا 2023 امضا کرد همه چیز برای مرسدس خراب شد. گزارشات حاکی از این است که همیلتون قرارداد ذکرشده با تیم آلمانی را دیگر امضا نمی‌کند و در عوض منتظر پیشنهاد شرایط بهتری از سوی آلمانی هاست.

شایعات نیز از این قرار است که پیش از این مدیر تیم مرسدس ورشتپن را به عنوان جایگزین همیلتون درنظر داشته که همین موضوع راننده بریتانیایی را وادار می‌کرد تا رنگ نقره ای مرسدس را با قرمز فراری عوض کند که پس از تصمیم مرد جوان هلندی مبنی بر باقی ماندن در تیم ردبول، برای توتو ولف انتخابی برای یک راننده سوپراستار باقی نگذاشت و همین قضایا توپ را در زمین همیلتون گذاشت تا او اهرم فشاری بر رئیسان تیم و کمپانی پیدا کند.

اندر حکایات قرارداد جدید لوئیس همیلتون و مرسدساندر حکایات قرارداد جدید لوئیس همیلتون و مرسدس توتو ولف و مکس ورشتپن

یک مجله اسپانیایی به نقل از یک رسانه ایتالیایی گفته که همیلتون نه تنها پول بیشتر می‌خواهد بلکه او در صدد این است که قراردادی چهار ساله به جای قراردادی دو ساله ببندد. این مجله همچنین ذکر کرده که قهرمان شش دوره فرمول یک، درخواست حقوق 55 میلیون یورویی از مرسدس کرده که از حقوق 42 میلیون یورویی حال حاضر او به مراتب بیشتر است. او احتمالا می‌خواهد آخرین قرادادش در فرمول یک را با مرسدس ببندد و همین باعث شده که او درخواست کند که زمان قرارداد به جای 2 سال، 4 سال باشد. مرسدس نیز تقاضاهایی از این راننده دارد از جمله اینکه آنها از همیلتون می‌خواهند او پس از دوران رانندگی اش به عنوان “سفیر مرسدس” کار کند.

زمان زیادی باقیست تا همیلتون و مرسدس مشکلات و مسائل خود را حل کنند زیرا فراری هم صراحتا بیان کرده که آنها هیچ تعهدی در زمینه بستن قراداد جدید نسبت به سباستین فتل تا میانه فصل 2020 نخواهند داشت و اگر راننده آلمانی با فراری قرارداد جدیدی امضا نکند همیلتون گزینه فراری را نیز مقابل خود خواهد دید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا