کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت


کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت

طبق آگهی‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد شرکت ریگان خودرو کوپا T210 فیس لیفت را به مشتریان تحویل داده است. در ادامه مشخصات و قیمت این کراس اوور چینی را بررسی می‌کنیم. کوپا T210 فیس لیفت که باید آن را کراس اوور چینی مونتاژی بازار خودرو کشور بدانیم، برای نخستین... نوشته کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت...

طبق آگهی‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد شرکت ریگان خودرو کوپا T210 فیس لیفت را به مشتریان تحویل داده است. در ادامه مشخصات و قیمت این کراس اوور چینی را بررسی می‌کنیم.

کوپا T210 فیس لیفت که باید آن را کراس اوور چینی مونتاژی بازار خودرو کشور بدانیم، برای نخستین بار در مدل سال 1398 به بازار ایران راه پیدا کرد و در واقع باید آن را فقط با مدل شمسی شناخت و طبق نظر کارشناسان اعلام سال میلادی برای این خودرو نادرست است. طی ماه‌های گذشته ریگان خودرو موفق به واردات قطعات منفصله سری جدید کوپا T210 به ایران شد و مدل فیس لیفت آن را به روش SKD مونتاژ کرد. گفتنی است شرکت ریگان خودرو همانند بسیاری از خودروسازان داخل کشور به دلیل تحریم‌های آمریکا برای مونتاژ این کراس اوور لوکس چینی و تحویل آن به مشتریان با مشکل مواجه شد. اکنون شواهد حاکی از آن است که ریگان خودرو سری نخست مدل فیس لیفت این کراس اوور چینی را به مشتریان تحویل داده است.

مشخصات کوپا T210 فیس لیفت

کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمتکوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت

کوپا T210 در واقع همان زوتی T600 کوپه محسوب می‌شود که حتی در برخی از بازارها آن را با نام تجاری کوپا و با نام T210 عرضه می‌کنند. اخیرا نیز شرکت زوتی این خودرو را در مدل فیس لیفت در کنار تغییرات ظاهری معرفی کرده است که طبق اعلام مدیران زوتی، T600 کوپه فیس لیفت جزو تنها محصولات این شرکت محسوب می‌شود که قصد دارند آن را به بازار اروپا و آمریکا عرضه کنند. کوپا T210 فیس لیفت در دو تیپ آپشنی رویال و فلگشیپ یا پرچمدار روانه بازار می‌شود که در ادامه مشخصات و امکانات این دو مدل را بررسی می‌کنیم.

کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمتکوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت

هر دو تیپ کوپا T210 فیس لیفت از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک و تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو (دیفرانسیل جلو) منتقل می‌شود. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 5b را داشته و با وزن 1590 کیلوگرم به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 6 و 8.6 لیتر را به همراه دارد. از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم کنترل پایداری الکتریکی و کنترل هرزگردی، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ 18 اینچی آلومینیومی آلیاژی، ترمز ABS – EBD – EBA – BOS، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

امکانات تیپ رویال

کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمتکوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت

از امکانات تیپ رویال می‌توان به تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر 10 اینچی لمسی، چراغ روشنایی روز، چراغ‌های مشایعت تا در منزل، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سنسور باد لاستیک، چراغ خوشامدگویی، چراغ‌های هالوژن، سنسور نور، کامپیوتر سفر، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، دو کیسه هوا، سانروف، سنسور باران و دوربین عقب اشاره کرد.

امکانات تیپ فلگشیپ

کوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمتکوپا T210 فیس لیفت وارد بازار ایران شد + مشخصات و قیمت

شرکت چینی زوتی برای مدل پرچمدار این خودرو نیز امکاناتی چون شخصی‌سازی چیدمان اطلاعات و نشانگرهای فنی، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی‌های جلو برقی با گرمکن، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، آینه‌های جانبی تاشو برقی، سنسور باد لاستیک، شارژر بی سیم تلفن همراه، چراغ‌های LED، سنسور پارک جلو و عقب، صفحه اطلاعات فنی TFT، شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، چراغ مشایعت تا در منزل، نمایشگر 10 اینچی لمسی، رادار نقطه کور، در صندوق برقی، چراغ خوشامدگویی، سقف پانارومیک، کروز کنترل، رادار خطی، دوربین 360 درجه، سنسور نور و کامپیوتر سفر در نظر گرفته است.

قیمت کوپا T210 فیس لیفت

طی روزهای گذشته شاهد شروع تحویل کوپا T210 فیس لیفت به مشتریان بوده‌ایم که در همین مدت کوتاه برخی از دلالان بازار برای آن قیمتی بیش از 640 میلیون تومان را برای نسخه پرچمدار یا فلگشیپ این کراس اوور لوکس چینی تعیین کردند. این در شرایطی است که نسخه قبل این خودرو با توجه به امکانات مشابه دارای قیمتی کمتر از 500 میلیون تومان در نمایشگاه‌های تهران است. انتظار می‌رود اگر ریگان خودرو این شاسی بلند چینی را به صورت منظم به بازار عرضه کند، قیمت‌های کاذبی که توسط دلالان تعیین شده است از بین رفته و قیمت این خودرو به کمتر از 500 میلیون تومان در بازار آزاد برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری