فرد مشکوک به بیماری کرونا در اصفهان از بیمارستان مرخص شد


فرد مشکوک به بیماری کرونا در اصفهان از بیمارستان مرخص شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مرخص شدن فرد مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: آخرین وضعیت این بیمار مشکوک را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردیم.

به گزارش مشرق، آرش نجیمی درباره اخباری که مبنی بر قرنطینه شدن فرد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان منتشر شده بود، اظهار داشت: این فرد از کارکنان فرودگاه اصفهان بود که با علایم تب و سرفه مورد معاینه و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود به منظور احتیاط در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: همه تلاش ما این است که احتیاط را رعایت کنیم بنابراین به دلیل رعایت همه جوانب امر، این فرد در بیمارستان بستری شد و آزمایش وی برای وزارت بهداشت ارسال شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از رفع علایم بیماری در این فرد خبر داد و گفت: مراقبت‌های لازم از این فرد صورت گرفت، علایم مشکوک به بیماری در این فرد اما امروز برطرف شد و با رفع خطر مشکوک بودن به ابتلا به کرونا این فرد حوالی ظهر امروز از بیمارستان مرخص شد.

وی ادامه داد: ما مراتب موضوع را به وزارت بهداشت اعلام کرده‌ایم و دلیل اعلام اخیر وزارت بهداشت مبنی بر مشکوک بودن این فرد به کرونا که در رسانه‌ها منتشر شده است، به دلیل تاخیر زمانی در انتشار موضوع بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا