چاپ استیکر روی شیشه مغازه روش جدید تبلیغات !


چاپ استیکر روی شیشه مغازه روش جدید تبلیغات !

یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های چاپ و تبلیغات، چاپ استیکر می باشد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن نمایشی جذاب برای تبلیغات می باشد. همچنین در بسیاری از مواقع مشاهده شده که از این نوع چاپ برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان های اداری و منازل نیز استفاده می شود و از آنجایی که استیکر ها دارای انواع مختلفی هستند لازم است که با انواع آن آشنا شوید....

یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های چاپ و تبلیغات، چاپ استیکر می باشد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن نمایشی جذاب برای تبلیغات می باشد. همچنین در بسیاری از مواقع مشاهده شده که از این نوع چاپ برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان های اداری و منازل نیز استفاده می شود و از آنجایی که استیکر ها دارای انواع مختلفی هستند لازم است که با انواع آن آشنا شوید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این نوع چاپ، نصب آسان و بدون دردسر آن بوده به طوری که نصب آن در سریعترین زمان ممکن انجام شده و هر فردی می تواند عملیات نصب را انجام دهد.

چاپ استیکر چیست؟
در کسب و کارها، تبلیغات حرف اول را می ‌زند از این رو صاحبان کسب و کار در اولین مرحله راه اندازی انواع مختلف شغل ها به دنبال روش‌ های مناسب برای تبلیغات هستند. در این جا لازم است بدانید یکی از پرکاربردترین انواع چاپ، چاپ استیکر بوده که دارای کیفیت فوق العاده بالایی است و در موارد مختلفی می توان از آن استفاده نمود.

اگر شما هم در هنگام وارد شدن به یک فروشگاه زنجیره ای در کف فروشگاه تبلیغاتی را دیده اید یا بر روی درب های شیشه ای تبلیغات زیبا و جذابی بوده، پس از نزدیک توانسته اید استیکر ها را مشاهده کنید. این نوع چاپ در مقابل تاثیرات آب و هوایی مقاومت خوبی داشته و به دلیل مقاومت بالا در برابر پارگی و رنگ پریدگی امکان استفاده از آن در کف فروشگاه ها نیز وجود دارد. از این رو می‌ توان در آب و هوای نمناک و بارانی، در مقابل نور خورشید و در هر فضایی که فکرش را بکنید از چاپ استیکر استفاده کرد. از طرفی توجه داشته باشید با وجود جذابیت این نوع چاپ، امکان استفاده از آن برای تزیینات داخل و خارج ساختمان های مسکونی وغیر مسکونی وجود دارد. چاپ استیکر چاپ کوثر در تمامی زمینه های چاپی بهترین خدمات را به مشتریان ارائه میدهد.

چاپ استیکر روی شیشه مغازه روش جدید تبلیغات !

وینیل شیشه ای
علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از مهمترین ویژگی های چاپ وینیل وجود انواع مختلف آن می باشد. به طوری که شما می توانید برای سایز های مختلف و محیط های متفاوت چه داخلی و چه فضای باز از انواع مختلف این استیکرها استفاده کنید. یکی از انواع چاپ استیکر نوع شیشه ای یا براق می باشد که به صورت بی رنگ تولید شده و معمولاً برای نصب روی شیشه ها به کار می‌ رود. هنگامی که شما از نوع شیشه ای استفاده می کنید لازم است توجه داشته باشید که پشت زمینه این چاپ ها به خوبی دیده می شود. مهمترین کاربردهای این نوع استیکر ها بر روی شیشه مغازه ها، مراکز تجاری، اداری و سوپر مارکت‌ ها است که معمولاً به دلیل تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ استیکر زمینه سفید
اما نوع دیگری از انواع چاپ های استیکر، چاپ شیری یا زمینه سفید است که می توان گفت بیشترین کاربرد را از لحاظ مصرف دارد.‌ این استیکر ها به گونه‌ ای بوده که بر خلاف استیکر های شیشه ای از دو طرف دید نداشته و مهمترین کاربرد آن بر روی یخچال های صنعتی، ماشینهای پخش، اتوبوس و غیره است. از آن جایی که امکان طراحی این نوع چاپ در ابعاد بسیار بزرگ و متفاوت وجود دارد می توانید برای وسیله های نقلیه متفاوت این نوع چاپ را انتخاب کنید. چاپ کوثر که در زمینه های چاپ استیکر و چاپ بنر و دیگر چاپ ها فعالیت دارد میتواند گزینه خوبی برای دریافت خدمات چاپی باشد.

استیکرهای روزرنگ و شبرنگ
استیکر روزرنگ یا خود رنگ نوع دیگر چاپ استیکر بوده که به صورت رنگی هستند و در رنگ های متفاوتی موجود می‌ باشند. این نوع استیکرهای چاپ شده حدود ۳ سال تا ۷ سال مقاومت رنگی داشته که این مقاومت بسته به جنس و شرکت تولیدکننده استیکر ها متفاوت است. اما استیکر های شبرنگ به گونه ای هستند که پس از چاپ و نصب در تاریکی بازتاب نور دارد و می توانند زیبایی منحصر به فردی را به استیکر چاپ شده ببخشند، بعلاوه اینکه دید در شب آن ها آسان تر و بهتر است. سایت بین المللی چاپ استیکر اینجا لینک شده است و میتوانید ایده های جدیدی را از این سایت دریافت کنید.

قیمت چاپ استیکر
علاوه بر آنچه بیان شد اگر بخواهید در خصوص هزینه استیکر و قیمت آن اطلاعاتی به دست آورید باید بدانید از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده این قیمت می‌توان به نوع استیکر اشاره کرد، زیرا همانطور که گفته شد این چاپ در انواع مختلفی تولید شده و کاربردهای متفاوتی دارد. از طرفی ابعاد انتخاب شده برای این نوع چاپ نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر فراوانی داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید لمینت نشدن استیکر ها بوده که موجب براقیت و زیبایی بالاتر این نوع چاپ می‌شود و در صورتی که بخواهید از این نوع چاپ که دارای طول عمر بیشتری استفاده کنید طبیعتاً باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید

‌توجه: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب فقط جهت بازنشر در اختیار ما قرار گرفته و لذا شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت