سرمربی نیروی زمینی: یک امتیاز با ارزش در ارومیه کسب کردیم


سرمربی نیروی زمینی: یک امتیاز با ارزش در ارومیه کسب کردیم

ارومیه- ایرنا- مربی تیم فوتبال نیروی زمینی تهران گفت: کسب یک امتیاز در خانه تیم مدعی 90 ارومیه برای این تیم بسیار حیاتی و با اهمیت بود.

جواد آشتیانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی امروز، ۲ نیمه متفاوت داشت و تیم ما در نیمه اول و تیم حریف در نیمه دوم سوار بر بازی بودند و در لحظات پایانی بازی شاهد بازی پرهیجان‌تری بودیم.

وی گفت: کسب یک امتیاز در خانه تیم مدعی ۹۰ ارومیه اهمیت ویژه‌ای داشت و خوشحالیم با توجه به شرایط تیم‌مان دست خالی از ارومیه خارج نشدیم.

سرمربی تیم نیروی‌زمینی با بیان اینکه نبود تماشاگران، روح بازی را گرفته بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد حضور هواداران باشیم اظهار داشت: داوری اشتباه خاصی نداشت و سرمربی تیم ۹۰ اعتراضات زیادی داشت که داور با آنها خویشتن‌دار بود.

وی در مورد مدعیان لیگ دسته اول گفت: تیم‌هایی که تمرکزشان را حفظ کنند مدعی صعود به لیگ برتر خواهند بود و حدس می‌زنم ۹۰ نیز بتواند یکی از مدعیان باقی بماند.

جدال خانگی و بدون تماشاگر تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل نیروی زمینی تهران امروز، یکشنبه از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» در حالی که یک کارت قرمز و هشت کارت زرد در پی داشت، با کسب نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان دیدارهای هفته بیست‌ودوم با کسب ۱۰ پیروزی، هشت تساوی، چهار شکست، ۱۸ گل‌زده، ۱۰ گل‌خورده و اندوختن ۳۸ امتیاز پس از تیم‌های مس رفسنجان، گل‌ریحان البرز و خوشه طلایی ساوه در رده چهارم جدول قرار دارد.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403