دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است


دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است

رشت - ایرنا - دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است و این کشور در طول تاریخ، وزنه برداران ارزشمندی را به جهان معرفی کرد.

محمدحسن جلود غروب یکشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو در رشت اظهار داشت: از همه مسئولان این کشور به خصوص علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و ارسلان زارع استاندار گیلان تشکر می کنم که میزبانی این رقابت ها را قبول کردند.

وی افزود: مسئولان این استان جهت برگزاری این رقابت ها در سطح مطلوب زحمات زیادی کشیده و با جدیت درصدد برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها هستند و به طور حتم این مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود و ما شاهد میزبانی بسیار خوبی خواهیم بود.

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری بیان کرد: مردم ایران و استان گیلان بسیار مهماندوست و صلح دوست هستند و از مهمانان خود به نحو احسن پذیرایی و میزبانی می کنند و برای همه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات نیز آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

همچنن استاندار گیلان نیز در جریان مراسم افتتاحیه این رقابت ها گفت: خوشبختانه وزنه برداری در ایران اصالت دارد و این دوره از رقابت ها نیز یک رویداد بزرگ فرهنگی - ورزشی برای ایران و استان گیلان است.

ارسلان زارع افزود: امیدوارم که میزبان شایسته ای برای این رویداد مهم باشیم و میهمانان این رقابت ها با خاطره خوش گیلان و ایران را ترک کنند.

مریم بخشی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم گفت : نامجو یکی از ارزشمندترین و مدال آور رقابت های المپیکی گیلان است از این رو این مسابقات را نیز به یاد این پهلوان نامی نامگذاری کرده ایم.

رژه تیم های شرکت کننده، اجرای موسیقی زنده و همچنین اجرای موسیقی محلی گیلان از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت محمود نامجو بود.

پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر گرامیداشت محمود نامجو با حضور ۳۴ وزنه بردار از ۱۳ کشور در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز شد که وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها در هفت وزن و به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس