جستجوی هوایی برای یافتن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات علم کوه+فیلم


جستجوی هوایی برای یافتن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات علم کوه+فیلم

رکنا: با وجود تلاشهای امدادگران هلال احمر و اعزام هلی کوپتر امداد از ساعت 12 ظهر امروز(13 بهمن) و جستجوهای دقیق با دوربین و در ارتفاع پایین متاسفانه جستجو ها بی نتیجه ماند و ردی از کوهنور شیرازی مفقود شده در ارتفاعات علم کوه یافت نشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پس از سه روز بی خبری از کوهنورد شیرازی در منطقه علم کوه و درخواست کتبی فدراسیون کوهنوردی از سازمان امداد و نجات هلال احمر هلی کوپتر امداد امروز به منطقه اعزام شد و مسیرهای مختلف جانپناه، سیاه سنگها و ارتفاعات حصار چال و سایر مناطق احتمالی مفقود شدن این کوهنورد کاوش شد ولی نتیجه ای حاصل نشد.

ارتفاع پروازی تا حدود ۴۵۰۰ متر گزارش شده و در ارتفاعات شمالی تر هوا مه آلود گزارش شده است.

با توجه به بارش سنگین برف در ارتفاعات علم کوه در هفته های اخیر کلیه مسیرها بشدت بهمن گیر بوده و اعزام تیم های زمینی امداد و نجات بسیار مخاطره آمیز است.

برپایه این گزارش جستجوی برای یافتن ردی از این کوهنورد به نام جواد رحیمی فردا دوباره با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر و تیم های کوهنوردی که برای یافتن ردی از این کوهنورد به منطقه آمده اند ادامه خواهد یافت.

گفتنی است ،جواد رحیمی ، 38 ساله ،کوهنورد حرفه ای است که بارها به قله های مختلف کشور صعود کرده است اما در حال حاضر سه روز است در ارتفاعات علم کوه ، در برف و بوران و بهمن ناپدید شده و امدادگران هنوز نتوانسته اند ردی از او بیابند.

جواد رحیمی؛ به قصد صعود قله به همراه دوست کوهنورد خود از شیراز به علم کوه آمده بود، بعد از رسیدن به قله، در مسیر بازگشت تصمیم می گیرد عکس یادگاری از خود در آن ارتفاع ثبت کند ،به همین قصد به همراه خود اعلام می کند که چند دقیقه از او فاصله می گیرد تا عکس مورد نظرش را گرفته و دوباره به او بپیوندد ولی از آن لحظه به بعد دیگر از او هیچ ردی تاکنون پیدا نشده و تیم های امدادی، جستجوی گسترده ای را برای یافتن وی انجام داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث طبیعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...