آغاز جشنواره سرود «صدای انقلاب» همزمان با دهه فجر/ اجرای گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در نماز جمعه 18 بهمن


آغاز جشنواره سرود «صدای انقلاب» همزمان با دهه فجر/ اجرای گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در نماز جمعه 18 بهمن

سعادتی با اعلام آغاز برگزاری جشنواره سرود «صدای انقلاب» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گروه‌های سرود می‌توانند اجراهای خود از شش قطعه سرود معروف انقلاب را تا سوم اسفند به ستادهای استانی تحویل دهند.

«سعید سعادتی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشنواره سراسری سرود «صدای انقلاب» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به صورت غیرحضوری و با هدف بازخوانی شش قطعه از سرودهای معروف انقلاب اسلامی با عناوین «به لاله در خون خفته»، «بوی گل سوسن و یاسمن آید»، «بهمن خونین جاویدان»، «الله الله»، «بهاران خجسته باد» و «ای ایران» برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه های حماسی در گروه سنی نوجوان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در گام دوم انقلاب و در طلیعه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی درباره نحوه شرکت گروه های سرود در این جشنواره اعلام کرد: گروه های سرود علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه مجازی بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ ضمن مطالعه آئین نامه جشنواره و دریافت سرود صدای انقلاب به صورت بی کلام یا باکلام، اقدام به اجرای برنامه به دو شیوه صحنه ای و میدانی کنند.

سعادتی اضافه کرد: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای برنامه توسط گروه ها 12 تا 22 بهمن یعنی دهه فجر انقلاب و آخرین مهلت تحویل آثار به ستادهای استانی نیز سوم اسفند ماه 98 است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حوزه سرود، تصریح کرد: اجرای طرح ملی «هوای تازه» با برنامه هایی همچون تولید آلبوم «همصدا با اربعین»، برگزاری جشنواره سرود «همصدا با اربعین»، برگزاری دوره های آموزش مربی گروه های سرود و شناسایی و تقویت و حمایت گروه های سرود فعال در کانون های مساجد از جمله این فعالیت ها است.

سعادتی از اجرای برنامه گروه های سرود کانون های مساجد در نماز جمعه مورخ 18 بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا با ستادهای اقامه نماز جمعه کشور هماهنگی لازم به عمل آمده است. همچنین در پی هماهنگی به عمل آمده با شورای تبلیغات اسلامی، گروه های سرود کانون های مساجد در ویژه برنامه های روزهای 12 و 22 بهمن به اجرای برنامه می پردازند.

آغاز جشنواره سرود «صدای انقلاب» همزمان با دهه فجر/ اجرای گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در نماز جمعه 18 بهمن

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا