رکورد شکنی سونی در فروش PS4


رکورد شکنی سونی در فروش PS4

شرکت سونی به تازگی اعلام کرد تاکنون حدود یک میلیارد نسخه از عناوین کنسول PS4 فروخته شده و این دستگاه رکورد کنسول PS3 را شکسته است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ،کنسول PS4 در حال حاضر پرفروش‌ترین کنسول بازار است که توسط سونی ساخته شده و دومین کنسول پرفروش این شرکت به شمار می‌آید.

بر اساس اعلام شرکت سونی بازی‌های کنسول PS4 در حال حاضر بیش از یک میلیارد نسخه فروش داشته‌اند که این آمار صرفا مربوط به خرده فروشی‌ها و عناوین فروخته شده توسط فروشگاه رسمی پلی استیشن است و شامل عناوین دانلود شده نمی‌شود.

رکورد شکنی سونی در فروش PS4

همچنین آمار اعلام شده از سوی سونی شامل تمامی عناوین این کنسول است و محدود به بازی‌های انحصاری سونی نمی‌شود.

به طور دقیق بازی‌های فروخته شده از این کنسول حدود ۱.۱۸۱ میلیارد نسخه بوده که ۲۷۴ میلیون نسخه آن فقط در سال گذشته فروخته شده است؛ کنسول PS4 در حال حاضر دومین کنسول پرفروش در بخش بازی‌ها است و در رده پایینی کنسول PS2 قرار دارد. کنسول PS2 با فروش ۱.۵۳ میلیارد نسخه‌ای در جایگاه اول پرفروش‌های سونی قرار دارد که به نظر نمی‌رسد کنسول PS4 در روز‌های پایانی فعالیتش بتواند رکورد فروش بازی‌های این کنسول را بشکند.

با این حال عمر کنسول PS4 به پایان رسیده است و شرکت سونی قصد دارد این کنسول محبوب را کنار گذاشته و جانشین این کنسول یعنی PS5 را در آیند‌ه‌ای نزدیک به گیمر‌ها معرفی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403