تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند به همت مسجدی‌ها/ مشارکت 980 مسجد در فاز اول


تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند به همت مسجدی‌ها/ مشارکت 980 مسجد در فاز اول

ولیئی با اشاره به مشارکت مساجد در تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و تحت پوشش سازمان بهزیستی، گفت: در فاز اول اجرای این طرح 980 مسجد در کمک‌رسانی به زوج‌های نیازمند در شرف ازدواج مشارکت دارند.

«محسن ولیئی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز رسیدگی به امور مساجد، موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و مجمع خیرین استان تهران، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان بهزیستی تعدادی از افراد تحت پوشش را که در شرف ازدواج هستند و درآمد لازم برای تامین جهیزیه خود را ندارند، مورد حمایت قرار می دهد.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه سازمان بهزیستی به 26 هزار زوج فاقد جهیزیه بر اساس نهضت تامین اقلام جهیزیه برای نوعروسان و معلومان کمک خواهد کرد، تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه همکاری قرار است، مجمع خیرین کشور و خیریه حضرت رقیه(س) و مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای مسئولیت های اجتماعی در این طرح مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: امید است در این طرح هر ماه شاهد تامین بخشی از اقلام مورد نیاز نیازمندان باشیم. ضمن اینکه مقرر شده است، بر اساس این تفاهم نامه همکاری شماره حساب سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در مساجد تبلیغ شود و کسانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، از طریق این شماره حساب ها در این طرح مشارکت کنند و برای جوانان در شرف ازدواج نیازمند کمک های لازم را انجام دهند.

ولیئی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح حدود 980 جهیزیه از سوی مساجد جمع آوری می شود، ابراز کرد: این طرح از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده و برای چهار ماه اجرا می شود.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد خاطر نشان کرد: علاوه بر این، قرار است با ائمه جماعات مساجد تراز نیز نشستی به منظور یاری رسانی برای اجرای این طرح برگزار شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید