اوساگونا در مسیر شیخ استقلال ؛ هواداران ناامید نمی شوند


اوساگونا در مسیر شیخ استقلال ؛ هواداران ناامید نمی شوند

کریستین اوساگونا در دو هفته ابتدایی حضورش در پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در ترکیب قرمزها نداشت اما امید هواداران پرسپولیس به آینده تیم‌شان با این بازیکن است. نوشته اوساگونا در مسیر شیخ استقلال ؛ هواداران ناامید نمی شوند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اوساگونا در مسیر شیخ استقلال ؛ هواداران ناامید نمی شوند

عملکرد مشابه اوساگونا با دیاباته در اوایل حضورش در استقلال
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵
اوساگونا در مسیر شیخ استقلال ؛ هواداران ناامید نمی شوند

کریستین اوساگونا در دو هفته ابتدایی حضورش در پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در ترکیب قرمزها نداشت اما امید هواداران پرسپولیس به آینده تیم‌شان با این بازیکن است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین اوساگونا یکی از خریدهای نیم فصل پرسپولیس بود. قرمزها در کنار آنتونی استوکس، اوساگونا را هم به ترکیب نیم فصل دوم خودشان اضافه کردند.

این مهاجم که سابقه بازی در ذوب آهن را هم دارد، در دو بازی ابتدایی خودش در پرسپولیس اما درخشش خوبی نداشته. اوساگونا هنوز آنطور که باید در ترکیب تیم یحیی ظاهر نشده و همین باعث شده انتقاداتی به عملکرد او وارد باشد.

نکته قابل توجه اما این است که اوساگونا،در وضعیت هفته های ابتدایی دیاباته است. شیخ دیاباته هم در هفته های ابتدایی و در ترکیب استقلال عملکرد خوبی نداشت و با گذشت چند هفته تازه روی دور افتاد.

انتظار پرسپولیسی ها از اوساگونا هم دقیقا همین است. مخصوصا با توجه به اینکه این بازیکن سابقه حضور در فوتبال ایران را هم داشته. این شاید خودش دلیلی باشد برای اینکه پرسپولیسی ها خیلی زود بیخیال حمایت از مهاجم جدیدشان نشوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط